اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نیکزاد: هیچ کسی نمی‌تواند در رای نمایندگان تاثیر بگذارد

نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یک نماینده مجلس گفت: هیچ کس نمی‌تواند در نظر نمایندگان تاثیر بگذارد؛ ممکن است نمایندگان به بسیاری از جلسات دعوت شوند اما نمایندگان فکر می کنند و هر کس رای خودش را دارد.

نیکزاد: هیچ کسی نمی‌تواند در رای نمایندگان تاثیر بگذارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمود احمدی بیغش نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 2 شهریور) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار داشت: ما نباید نماینده و نماینده تر داشته باشیم تا رویه مجلس و رئیس مجلس گذشته تکرار شود

وی افزود: سید ابراهیم رئیسی تعدادی از افراد که مورد وثوقش بوده را معرفی کرده است؛ 2 حالت بیشتر ندارد یا با استدلال آنها را رد کرده و یا آنها را تایید می‌کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام کرد که محمدباقر قالیباف جلساتی را برگزار می‌‌کند و از بعضی افراد می‌خواهد که بعضی رای بیاورند و بعضی رای نیاورند؛ همه ما می‌توانیم مخالف یا موافق باشیم. این چه رویه‌ای است، اگر نمی‌خواهید نظرتان را صریح اعلام کنید، جلسه غیر علنی تشکیل دهید و استدلال کنید و بگویید به این چند نفر رای ندهید یا برعکس.

نماینده مردم شازند در مجلس گفت: ما باید با مردم صحبت کنیم. اینکه عده ای گلچین شوند، به آنها خط دهی شود که فلانی یا بهمانی بیفتد و یا فلانی رای اعتماد بگیرد روا نیست. همه نماینده‌ها اهل فهم هستند؛ لطفا این موضوع را مدیریت کنید.

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به احمدی بیغش اظهار داشت: ما از جلساتی که می‌فرمایید خبر نداریم؛ هیچ کسی نمی تواند در نظر نمایندگان تاثیر بگذارد؛ ممکن است نمایندگان به بسیاری از جلسات دعوت شوند اما نمایندگان فکر می‌کنند و هر کس رای خودش را دارد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول