اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بهره‌برداری از ۲۳ پروژه راهداری خراسان‌جنوبی در هفته دولت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی از بهره‌برداری از ۲۳ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی در هفته دولت خبرداد.

بهره‌برداری از ۲۳ پروژه راهداری خراسان‌جنوبی در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، اسداله جلال‌زاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: هفته دولت مهم‌ترین مناسبت تقویمی دستگاه‌های اجرایی و زمان گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت است.

وی بیان داشت: این اداره‌کل طی هفته دولت با افتتاح و شروع عملیات اجرایی ۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۲۷ میلیارد ریال سهمی در گرامیداشت این هفته دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی افزود: قالب این پروژه‌ها شامل عملیات تعریض، نوسازی و بهسازی راه روستایی، اجرای روشنایی، احداث راه روستایی، احداث پل، اصلاح شیب شیروانی، روکش آسفالت سرد و گرم  و احداث قرنیز در راه‌های استان است.

جلال‌زاده ادامه داد: افتتاح روکش اسلاری سیل محور سه‌راهی بشرویه _ دیهوک برای اولین بار در استان از جمله پروژه‌های قابل بهره‌برداری این هفته است.

وی یادآور شد: همچنین در این هفته افتتاح پروژه‌های، تعریض و بهسازی محور سربیشه_درح_ مرز ماهیرود، اصلاح شیب و شیروانی و آسفالت گرم محور نهبندان_ بیرجند و عملیات روکش آسفالت محورهای فرعی راه روستایی نهبندان به طول ۲۰ کیلومتر را شاهد خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین تعدادی از پروژه‌ها در شهرستان‌های خوسف، درمیان، بشرویه، سربیشه، فردوس، قاین، نهبندان، طبس و زیرکوه به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول