اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فعالیت ۸۶ مرکز واکسیناسیون در خراسان‌جنوبی/ مراکز جواب‌گوی نیاز مردم است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر واکسیناسیون گروه‌های اعلام‌شده توسط وزارت بهداشت در سطح استان در ۸۶ مرکز واکسیناسیون انجام می‌گیرد.

فعالیت ۸۶ مرکز واکسیناسیون در خراسان‌جنوبی/ مراکز جواب‌گوی نیاز مردم است

محمد دهقانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: متأسفانه در چند روز اخیر شاهد ازدحام جمعیت در برخی از مراکز واکسیناسیون در شهر بیرجند بودیم که این امر خود سبب شیوع بیشتر بیماری می‌شود.

وی با بیان اینکه مراکز واکسیناسیون در شیفت صبح از ساعت ۸ الی ۱۳ و در نوبت عصر از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در خدمت مراجعه‌کنندگان است، تصریح کرد: متأسفانه اکثر افراد برای تزریق واکسن در نوبت صبح به مراکز فعال مراجعه کرده که این امر سبب ازدحام جمعیت شده و حتی برخی از افراد از ساعت ۷:۳۰ در پشت درب مراکز معطل می‌شوند که این امر لزومی ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه در حال حاضر واکسیناسیون گروه‌های اعلام‌شده توسط وزارت بهداشت در سطح استان در ۸۶ مرکز واکسیناسیون انجام می‌گیرد، یادآور شد: از این تعداد ۶ مرکز تجمیعی که ۳ مرکز در بیرجند و ۳ مرکز در شهرستان‌های فردوس، قاین و طبس فعال بوده و باقی مراکز جامع سلامت منتخب هستند که واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

دهقانی از وجود ظرفیت برای افزایش مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان خبر داد و افزود: در حال حاضر این مراکز جواب‌گوی مردم با توجه به حجم دُز واکسن‌های وارد شده به استان هستند.

وی در پایان از مردم خواست برای حفظ سلامتی خود و دیگران برنامه واکسیناسیون خود و عزیزانشان را منوط به زمان شلوغی مراکز ننمایند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول