اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

توفان و گردوخاک آسمان خراسان‌جنوبی را در برمی‌گیرد

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی گفت: از فردا افزایش سرعت وزش باد سبب وقوع گرد و خاک و کاهش دید افقی خواهد شد و توفان و گرد و خاک در مرزشرقی با شدت بیشتری خواهد بود و سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

توفان و گردوخاک آسمان خراسان‌جنوبی را در برمی‌گیرد

جواد نخعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با اشاره به شرایط جوی استان، اظهار داشت: براساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی با توجه به تقویت اختلاف فشاری در مرز شرقی استان از اواخر امشب تا اوایل هفته آینده شاهد وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در منطقه خواهیم بود.

وی بیان داشت: از فردا افزایش سرعت وزش باد سبب وقوع گرد و خاک و کاهش دید افقی خواهد شد و توفان و گرد و خاک در مرزشرقی با شدت بیشتری خواهد بود و سبب کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

کارشناس هواشناسی خراسان‌جنوبی با اشاره به شرایط دمایی در استان، مطرح کرد: به لحاظ شرایط دمایی وضعیت نرمال و مطلوب خواهد بود و در بخشی از نقاط استان دمای هوا به طور نسبی در طول روز کاهش پیدا می‌کند.

نخعی با بیان اینکه صبح امروز قاین و سربیشه با حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد سردترین نقاط و دهسلم با حداقل دمای ۴۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول