اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برپایی «موکب سلامت» توسط خانواده شهید مدافع سلامت در چهارمحال و بختیاری

خانواده شهید مدافع سلامت پریسا رفیعی به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) موکب سلامت برپا کرده و به عزاداران حسینی ماسک و الکل نذری دادند.

برپایی «موکب سلامت» توسط خانواده شهید مدافع سلامت در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خانواده شهید مدافع سلامت پریسا رفیعی به مناسبت فرارسیدن ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) موکب سلامت برپا کرده و به عزاداران حسینی ماسک و الکل نذری دادند.

به گفته یکی از بستگان این شهیده عمده هزینه و زحمت برپایی این موکب سلامت بر دوش همسر شهید بوده و در این ایام تعداد یک هزار و 600 آب معدنی، یک هزار و 500 عدد ماسک، یک هزار بطری الکل جیبی و یک هزار جفت دستکش در بین اهالی و هیئات شهر سفیددشت توزیع شد.

از این مراسم امام جمعه، شهردار، اعضای شورای شهر و رئیس کلانتری سفید دشت استقبال کرده و از زحمات خانواده این شهید تقدیر نمودند.

گفتنی است پریسا رفیعی سفیددشتی در سن 2سالگی پدرشان استوار نعمت الله رفیعی که در نیروی انتظامی خدمت می‌کردند را در سانحه تصادف از دست داد و مادرش با شغل شریف قالی‌بافی این دختر را بزرگ و در رشته مامایی راهی دانشگاه کرمان کرد.

شهیده رفیعی پس از اتمام دانشگاه و ازدواج، به صورت طرح در زایشگاه لردگان مدتی مشغول فعالیت بود و سپس در مرکز جامع سلامت سفیددشت خدمت‌رسانی خود را به زنان باردار ادامه داد که در حین خدمت‌رسانی دچار بیماری کرونا شد و در تاریخ 24 شهریورماه سال گذشته به درجه رفیع شهادت رسید.

این شهیده باردار بود که علی‌‍رغم تلاش کادر درمانی، فرزندش نجات پیدا نکرد و پس از فوت مادر نوزاد نیز فوت و در کنار مادرش به خاک سپرده شد.

مادر پریسا رفیعی نیز یک هفته قبل از شهادت وی و مادر بزرگشان نیز یک هفته پس از شهادت به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند.

گفتنی‌است تا کنون پنج نفر از کادر درمانی چهارمحال و بختیاری به نام‌های رضوان نورمند، خداداد بابامیری، ذبیح‌الله کاویانی، علیرضا صانعی و پریسا رفیعی به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا به درجه رفیع شهادت رسیده‌اند.

اولین شهید مدافع سلامت استان به نام ذبیح‌الله کاویانی در تاریخ 5 فروردین ماه 1399 به شهادت رسیده و آخرین شهید مدافع سلامت نیز خداداد بابامیری بوده که در تاریخ 12 اسفندماه 1399 شهید شد و پریسا رفیعی سومین شهید مدافع سلامت چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/68033/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول