اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

واکسیناسیون اصناف از هفته آینده آغاز می‌شود

رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از هفته آینده واکسیناسیون اصناف تهران آغاز می‌شود.

واکسیناسیون اصناف از هفته آینده آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده از هفته آینده واکسیناسیون اصناف تهران با اولویت بازرسان و صنوف گروه شغلی یک آغاز خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود:  با مکاتباتی که با وزارت بهداشت داشتیم در نهایت موافقت شد که به اصناف هم سهمیه واکسن داده شود.

وی گفت: برای تزریق واکسن نیازمند مکان خاصی بودیم که با پیگیریهای انجام شده دو محل مسجد امام در بازار تهران و یک ساختمان در نزدیکی مصلی تهران برای امر واکسیناسیون مشخص شد.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود: در حال حاضر مشغول خرید تجهیزات برای این دو مرکز واکسیناسیون هستیم و طبق برنامه از هفته آینده واکسیناسیون را آغاز خواهیم کرد.

نوده فراهانی افزود: عده ای از همکاران در اصناف برابر با جداول واکسیناسیون عمومی که اعلام شد واکسن را دریافت کرده اند، اما در اصناف تعدادی بازرس داریم که همیشه در میدان هستند و در جاهای شلوغ و پررفت و آمد حاضر هستند، علاوه بر اینها صنوف گروه شغلی یک همیشه در همه شرایط باز و مشغول خدمت رسانی به مردم هستند، بنابراین در مرحله اول اولویت ما صنوف گروه یک مشاغل و بازرسین هستند و بعد در ادامه تمام اصناف در تهران واکسینه خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف تهران در پایان افزود: تا زمانی که ۶۰ میلیون نفر واکسن را تزریق نکنند اثر آن مشخص نمی‌شود و مهمتر از آن اینکه بعد از زدن واکسن هم باید دستورالعملها را به درستی رعایت کرد.

وی با درخواست از تمامی اصناف برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی گفت: اگر بازرسان با واحدهایی مواجه شوند که دستورالعمل ها را رعایت نکنند حتماً برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول