اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش صدری به مذاکره با اسدی و توضیح در مورد شرایط کارگزار جدید پرسپولیس

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: سقف قرارداد را وزارت خانه به ما اعلام می‌کند و چیزی نیست که هیات مدیره بخواهد درباره‌اش تصمیم بگیرد.

واکنش صدری به مذاکره با اسدی و توضیح در مورد شرایط کارگزار جدید پرسپولیس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مجید صدری درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: دوستان کار را به بهترین شکل جلو می‌برند و نگرانی خاصی نیست.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد یحیی گل‌محمدی از روند نقل و انتقالات پرسپولیس راضی نیست و شاید بازیکنان مدنظرش جذب نشده‌اند، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم مو به مو فرمایش‌های گل‌محمدی را انجام بدهیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درمورد آخرین وضعیت پرونده گابریل کالدرون گفت: همچنان برای این پرونده فرصت داریم و اجازه بدهید هر زمان پول کالدرون تامین شد درباره اش صحبت می‌کنم.

صدری درمورد  اینکه آیا  تعیین سقف قرارداد برای نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس صحت دارد، پاسخ داد: این موضوع را وزارت خانه به ما اعلام می‌کند و چیزی نیست که در هیات مدیره بخواهد درباره‌اش تصمیم بگیرد. البته مبلغ سقف قرارداد اکنون در ذهن من نیست.

وی درمورد آخرین وضعیت انتخاب کارگزار باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: در این مورد هم سمیعی توضیح داد و فرمایش‌هایش کاملا درست و منطقی است. همه کارها را انجام می‌دهیم و برای انتخاب کارگزار به زودی مزایده برگزار می‌شود. همانگونه که در گذشته قول داده بودیم دنبال درست کردن زیرساخت‌های مالی باشگاه هستیم و ان‌شاالله اتفاقات خوبی می‌افتد. 

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درباره اینکه با توجه به تغییرات در وزارت ورزش همچنان در این تیم می‌ماند، گفت: فعلا در باشگاه پرسپولیس هستیم.

صدری در پاسخ به نگرانی هواداران پرسپولیس مبنی بر به انحصار درآمدن رسانه‌های این باشگاه توسط کارگزار جدید مانند قرارداد کارگزار قبلی، تصریح کرد: همانگونه که سمیعی گفت وقتی طرف قرارداد از مبلغ تعهد شده کمتر پول می‌دهد، نمی‌توانیم این موضوع را قبول کنیم. به همین دلیل این قصه خود به خود قابل ادامه نیست. 

وی درباره رقم ایده‌آل باشگاه برای عقد قرارداد با کارگزار جدید، پاسخ داد: هر رقمی که خرج باشگاه دربیاید. 

رئیس هیات مدیره پرسپولیس درخصوص اینکه آیا رقم پایه مزایده کارگزار باشگاه 180 میلیارد تومان است، گفت: بعید می‌دانم چنین مبلغی باشد. 

صدری در مقابل باشگاه پرسپولیس و در پاسخ به سوال یک هوادار مبنی بر دلیل معطل کردن رضا اسدی برای حضور در جمع سرخ‌پوشان پایتخت، توضیح داد: درباره اسدی باید دست‌کم 4-3 جلسه داشته باشیم. همه چیز پول نیست و باید بتوان تیم را مدیریت کرد. مگر امید عالیشاه روز گذشته با رقمی منطقی قرارداد نبست؟

وی درمورد اینکه رضا اسدی گفته تیمم را انتخاب کرده‌ام، گفت: از هواداران می‌پرسم اگر اسدی ناگهان از پرسپولیس درخواست 20 میلیاردی داشته باشد، تکلیف چیست؟ نکته‌ای که خوب است هواداران بدانند این است که پس از اتمام نقل و انتقالات طبق خواهشی که از سمیعی داشته‌ایم بنا داریم همه مسائل را شفاف به هواداران بگوید و چیز پنهانی از آنها نداریم. قطعا طرفداران را در جریان تمام اتفاقات باشگاه می‌گذاریم.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس اضافه کرد: تنها باشگاهی هستیم که اعلام کرده‌ حاضریم تمام قراردادها را افشا کنیم. سایر باشگاه‌ها هم این کار را انجام بدهند. 

صدری در خصوص راهکار باشگاه پرسپولیس برای دریافت طلب آسیایی، تصریح کرد: این پول حق ما است اما آیا راهی سراغ دارید که بتوان آن را دریافت کرد؟ هر کاری به ذهن مان رسید و به ما پیشنهاد کردند برای دریافت پول‌ پرسپولیس از AFC انجام داده و می‌دهیم. 

وی ادامه داد: من اشاره‌ای نکردم که اسدی چه قدر می‌‌خواهد. وی بازیکن قابل احترامی است و حق دارد با هرجایی که دلش می‌خواهد مذاکره کند. با ما هم مذاکره کرده و با هیات مدیره مشغول جمع‌بندی هستیم. منظور ما رقم و عدد نیست. مدیران باشگاه با  تمام توان خود تلاش می‌کنند تا در فرصت نقل و انتقالات بازیکنانی که باید برای تیم جذب شوند، به خدمت بگیرد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول