اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

افزایش دما در نیمه غربی کشور/وزش باد شدید در شرق

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: وزش باد شدید از امروز تا پایان هفته در نوار شرقی کشور ادامه دارد و در نیمه غربی کشور افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

افزایش دما در نیمه غربی کشور/وزش باد شدید در شرق

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت جوی کشور اظهار داشت:‌ از امروز تا پایان هفته جاری در نوار شرقی کشور وزش باد شدید ادامه دارد و در نیمه غربی کشور افزایش نسبی دما را داریم.

وی ادامه داد: امروز و فردا در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در برخی نقاط هرمزگان، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان و مازندران همچنین ارتفاعات البرز در استان‌های تهران، سمنان، البرز و قزوین رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: در این مدت در برخی نقاط شمال‌غرب کشور و استان گیلان افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت:‌ روز چهارشنبه 3 شهریور در برخی نقاط در گیلان، آذربایجان شرقی، اردبیل و هرمزگان همچنین ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده در اوایل شب پیش‌بینی می‌شود و روز پنج‌شنبه 4 شهریور در استان‌های مازندران و گیلان همچنین ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی گفت: روز جمعه 5 شهریور در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد: از چهارشنبه 3 شهریور تا روز جمعه به دلیل افزایش سرعت وزش باد روی کشور عراق پدیده گرد و غبار در استان‌های خوزستان و ایلام در برخی ساعات پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان گفت: از بعدازظهر پنج‌شنبه 4 شهریور و روز جمعه 5 شهریور شرق دریای عمان و مرکز خلیج‌فارس مواج است.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی می‌شود و تا روز جمعه آسمان تهران صاف است. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 35 و 25 درجه خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی اضافه کرد:‌روز آینده شهرکرد با کمینه دمای 13 درجه بالای صفر خنک‌ترین مرکز استان و اهواز با بیشینه دمای 47 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول