اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نیازمندان بر سر سفره «اطعام و احسان حسینی»/ توزیع 7 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در خراسان‌جنوبی

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: در قالب طرح «اطعام و احسان حسینی» ۳۶۵ هزار و ۱۴۵ وعده غذای گرم، ۵ هزار و ۵۷۶ سبد غذایی و یک هزار و ۵۱۸ بسته بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.

نیازمندان بر سر سفره «اطعام و احسان حسینی»/ توزیع  7 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در خراسان‌جنوبی

رضا سلم‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: طرح «احسان و اطعام حسینی» در راستای بهره‌مندی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه پویش‌های ایران همدل و کمک‌های مؤمنانه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح طی ماه‌های محرم و صفر با همکاری مراکز نیکوکاری، مساجد و گروه‌های جهادی انجام می‌شود، بیان داشت: این رزمایش با هدف ترویج فرهنگ احسان و اطعام خانوارهای نیازمند در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مؤمنانه، مواسات و همدلی اجرا می‌شود.

طرح «اطعام حسینی» جهت توزیع غذای گرم با فعالیت ۹۲ آشپزخانه جهت طبخ و توزیع غذای گرم در استان اجرا می‌شود

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه طرح «اطعام حسینی» جهت توزیع غذای گرم اجرا می‌شود با اشاره به فعالیت ۹۲ آشپزخانه طرح «اطعام حسینی» در استان، مطرح کرد: جهت جلوگیری از تجمع و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هیچ‌گونه توزیع غذا در مقابل آشپزخانه‌ها و دفاتر کمیته امداد نخواهیم داشت و غذاهای آماده شده توسط همکاران درب منازل نیازمندان توزیع می‌شود.

کمک ۸.۹ میلیاردی مردم استان

سلم‌آبادی به طرح «احسان حسینی» اشاره کرد و افزود: این طرح نیز با تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان با تمرکز بر خدمت‌رسانی بیشتر به ایتام و نیازمندان تحت حمایت اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم سخاوتمند استان طی دهه اول محرم ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به نیازمندان در قالب طرح «اطعام و احسان حسینی» اهدا کردند، گفت: یکی از رسالت‌های امام حسین(ع) توجه به نیازمندان و دستگیری از آنان است که با اجرای این طرح همچنین حس ایثار و فداکاری نیز در بین مردم تقویت می‌شود.

در قالب طرح «اطعام و احسان حسینی» ۳۶۵ هزار و ۱۴۵ وعده غذای گرم، ۵ هزار و ۵۷۶ سبد غذایی و یک هزار و ۵۱۸ بسته بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی به تشریح کمک‌های انجام شده پرداخت و گفت: در قالب طرح «اطعام و احسان حسینی» ۳۶۵ هزار و ۱۴۵ وعده غذای گرم، ۵ هزار و ۵۷۶ سبد غذایی و یک هزار و ۵۱۸ بسته بهداشتی بین نیازمندان توزیع شد.

پیش‌بینی کمک ۲۰ میلیاردی

سلم‌آبادی با اعلام اینکه این کمک‌ها با اولویت سالمندان، زنان سرپرست خانوار و بیماران توزیع شده، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها بین ۷۰ درصد افراد زیرپوشش و ۳۰ درصد غیرپوشش توزیع شد.

وی گفت: سال گذشته ۸ میلیارد و ۳۶۷ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی در طرح «احسان حسینی» در استان جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود امسال در مجموع ۲۰ میلیارد تومان کمک مردمی در راستای اجرای این طرح در استان جمع‌آوری شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌جنوبی به روش‌های مشارکت مردم و خیران در اجرای این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: شماره‌گیری کد دستوری #۰۵۶*۱*۸۸۷۷ و یا شماره حساب ۰۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۱۰ بانک ملی از روش‌های مشارکت در این طرح است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول