اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

یک اصلاح‌طلب؛ سرپرست فرمانداری سمنان

یک اصلاح‌طلب در روزهای نخست دولت آیت‌الله رئیسی به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان منصوب شد.

یک اصلاح‌طلب؛ سرپرست فرمانداری سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر، استاندار سمنان در ابلاغی مهدی صمیمیان را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان منصوب کرد.‌

صمیمیان از چهره‌های اصلاح‌طلب سمنان و از نزدیکان مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردم‌سالاری است که در روزنامه او نیز مسؤولیت داشته و در دولت تدبیر و امید هم به مناصبی رسیده بود.

سرپرست اصلاح‌طلب فرمانداری شهرستان سمنان در عین حال، از مدت‌ها پیش و هم‌اکنون مدیرکل امور روستایی استانداری سمنان است.

صمیمیان در آیینی با حضور مدیرکل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و مدیرکل حراست استانداری سمنان معرفی شده است.

او در معارفه خود گفته که توانسته اعتماد علیرضا آشناگر استاندار سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و اعتماد عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی را جلب کند.

پیش از این، نادر فخری به‌عنوان فرماندار شهرستان سمنان خدمت می‌کرد؛ او کمتر از یک سال بود که با جلب موافقت استاندار سمنان و نماینده مردم سمنان در مجلس توانسته بود این مسؤولیت را بر عهده گیرد و با قدردانی از مردم، از استان سمنان رفت.

پیاده‌سازی اهداف در شهرستان سمنان؛ در اولویت

صمیمیان، سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان همچنین در آیین معارفه خود ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) گفت: دستیابی به اهداف عالی نظام و پیاده کردن اهداف در شهرستان سمنان در اولویت قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: مرکز استان سمنان با دارا بودن ظرفیت‌های موجود نیازمند همراهی همه بخش‌ها در راستای تحقق اهداف در شهرستان سمنان است.

سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان با تبریک پیشاپیش هفته دولت، از آغاز این هفته با افتتاح پروژه‌های شهرستان در اولین روز هفته دولت با حضور ویدئوکنفرانسی استاندار سمنان در شهرستان سمنان خبر داد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول