اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نظری: پزشکان مدافعان بی ادعای سلامت هستند که باید به آنها توجه کرد

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: پزشکان همیشه با مردم و در خدمت مردم هستند و خدمات آنها ، نامشان را در این روزهای سخت و نفسگیر جادوانه کرده است.

نظری: پزشکان مدافعان بی ادعای  سلامت هستند که باید به آنها توجه کرد

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به روز پزشک اظهار داشت: پزشکان همیشه با مردم و در خدمت مردم هستند و خدمات آنها ، نامشان را در این روزهای سخت و نفسگیر جادوانه کرده است. 

وی افزود: پزشکان همواره در طول تاریخ نشان داده اند که برای حفظ جان همنوعان خود از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و در روزهای سخت شیوع ویروس کرونا آنها ثابت کرد در این راه، بر قسم خود استوار هستند .

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت : تمام پزشکان و مدافعان سلامت که در این روزها مجاهدانه و با جان و دل، خدمت می کنند نامشان در تاریخ به نیکی ثبت می شود .

 وی با اشاره به لزوم پرهیز از دورهمی‌ها گفت: امسال به دلیل شرایط موجود و لزوم رعایت مسائل بهداشتی و عدم تجمع و حضور در اجتماعات، ناگزیر به تبریک از راه دور هستیم و ارادت قلبی خود را به این قشر ایثارگر صمیمانه عرض می نماییم .

نظری در ادامه از زحمات همه مدافعان سلامت و متولیان سلامت تشکر کرد و گفت: حوزه بهداشت و درمان نیاز به توجه بیش از پیش دارد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم .

نمایند مردم خمین در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اقدامات نمایندگان استان مرکزی برای توسعه زیرساختهای سلامت در حوزه های انتخابیه خود گفت : کمیت و کیفیت خدمات ارائه شده در حوزه سلامت استان مرکزی در حال پیشرفت است و در حال حاضر نیز ، تلاش مجمع نمایندگان استان برنامه ریزی و اقدام مجدانه برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مناطق مختلف استان است .

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در پایان با ارج نهادن به جایگاه پزشکان شهرستان ، استان و کشور روز پزشک را به جامعه سخت کوش پزشکان تبریک گفت و توفق روز افزون آنها را از خداوند متعال مسئلت کرد .

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول