اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

موافق وزیر پیشنهادی بهداشت/میرمحمدی: عین‌اللهی یک فرد میدانی و جهادی است/ دولت با وزیر بهداشت همراهی کند

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یک فرد ایرانی است که عافیت‌طلب نیست و موفقیت وی نیز در گرو همراهی دولت و مجلس است.

موافق وزیر پیشنهادی بهداشت/میرمحمدی: عین‌اللهی یک فرد میدانی و جهادی است/ دولت با وزیر بهداشت همراهی کند

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سیدجلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز مجلس و در موافقت با برنامه‌ها و صلاحیت وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دولت سیزدهم اظهار داشت:‌ همه انتقاداتی که مخالفان آقای عین‌اللهی مطرح کردند مربوط به 8 سال گذشته است که طرح تحول سلامت را به صورت خلق‌الساعه اجرا کردند و با اجرای آن طب سنتی را ضایع کرده و بخش خصوصی را بالا آوردند.

وی افزود: دکتر عین‌اللهی شخصیتی است که جهادی عمل کرده و 7 سال از عمرش را برای درمان جانبازان گذاشته است. 

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین با اشاره به موضوع بیماری کرونا گفت:‌کرونا یک بحث جمعی است و قرار نیست فقط توسط وزیر بهداشت حل شود یک آدم پابکار می‌خواهد که ایران را با خودش همراه کند.

میرمحمدی با اشاره به سوابق ایثارگری وزیر پیشنهادی بهداشت خاطرنشان کرد: ایشان بعد از عملیات والفجر مقدماتی 2 هزار مجروح را به تهران آورد تا در ورزشگاه آزادی کارهای درمانی آنها انجام شود و یک ریال هم حق‌الزحمه از دولت نگرفت. 

وی ادامه داد: دکتر عین‌اللهی با توجه به سوابقش می‌تواند در مدیریت وزارت بهداشت و مسأله کرونا تحول ایجاد کند به شرط همراهی دولتمردان.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس در ادامه تأکید کرد: از وزیر بهداشت آینده می‌خواهیم برنامه ششم توسعه و سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر انقلاب را دنبال کند که اگر این کار را بکند قاطعانه از او حمایت خواهیم کرد و اگر دنبال نکند مطالبه خواهیم کرد.

میرمحمدی همچنین با تأکید بر لزوم فعالیت تمام وقت جغرافیایی وزیر، معاونان وی و رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها تصریح کرد: اگر می‌خواهید مسأله تعارض منافع حل شود این موضوع را حل کنید. 

وی با بیان اینکه 20 سال است دکتر عین‌اللهی را می‌شناسم گفت:‌ایشان نسبت به مناطق محروم دغدغه دارد و توسعه رشته‌ها و دانشکده‌های پزشکی در زمان مسؤولیت وی انجام شده و باید توجه داشته باشیم که پاشنه آشیل کمبود پزشک، عدم توزیع مناسب نیروی انسانی و عدم بومی‌گزینی است.

وی در پایان تأکید کرد: آقای عین‌اللهی یک فرد میدانی است که عافیت‌طلب نیست و موفقیت وی نیز در گرو همراهی دولت و مجلس است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول