اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مراکز ورزشی باید مرتبط با رعایت موازین شرعی فعالیت کنند

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: باید مراکز ورزشی مرتبط با رعایت موازین شرعی و همچنین در چارچوب مجوزات قانونی فعالیت کرده و هیات استان نظارت کامل بر فعالیت‌ها داشته باشد و مشکلات احتمالی را با تعامل با دستگاه‌های مختلف برطرف نموده و نقاط قوت را توسعه و تبیین نماید.

مراکز ورزشی باید مرتبط با رعایت موازین شرعی فعالیت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، امیرحسین صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان با حضرت آیت الله العظمی مهدوی نماینده مردم شریف استان اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان دیدار و گفت‌وگو کرد. 

 آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در این دیدار ضمن تشریح فواید ورزش سالم در جامعه به مبانی مهم آن در الگوی اسلامی ایرانی کشور اظهار داشت: ورزش سالم همراه با تهذیب نفس و الگو سازی سالم برای نوجوانان و جوانان باید در دستور کار متولیان ورزش به خصوص مدیران ورزشی قرار گیرد.

نماینده مجلس خبرگان در این دیدار ضمن تحسین مدیر جوان و انقلابی این هیات ورزشی، اقدامات هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان در چند ماه اخیر را مثبت ارزیابی کرده و بیان داشت: نوع نگرش و اقدامات مثبت و همراه با توسعه قانونی زیرساخت‌های این سه رشته ورزشی و همچنین ایجاد وفاق و همدلی می‌تواند این مجموعه را تقویت و در کشور به جایگاهی شایسته برساند.

وی همچنین ضمن تقدیر از ایجاد موکب‌های حسینی در ماه محرم و حضور فعال در مسئولیت‌های اجتماعی هیات بولینگ و بیلیارد و بولس، عنوان داشت: باید مراکز ورزشی مرتبط با رعایت موازین شرعی و همچنین در چارچوب مجوزات قانونی فعالیت کرده و هیات استان نظارت کامل بر فعالیت‌ها داشته باشد و مشکلات احتمالی را با تعامل با دستگاه‌های مختلف برطرف نموده و نقاط قوت را توسعه و تبیین کند.

مهدوی در پایان ضمن بیان نکات ارزشمند در مورد اخلاق و منش پهلوانی در ورزش حمایت از جوانان، ورزشکاران و مدال‌آوران ورزشی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در میادین ملی و بین‌المللی به اهتزاز در می‌آورند، تصریح کرد: امیدواریم این جلسه به بهبود و تقویت ورزش سالم کمک کند و مشتاق هستیم مثل گزارش امروز آقای صمدانی رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان در خصوص فعالیت‌های اخیر، شاهد اخبار خوب از توسعه قانونی و ابتکارات فرهنگی و مدال آوری ورزشکاران در عرصه‌های ملی و بین المللی توسط جوانان اصفهانی باشیم.

توسعه ورزش همراه با احیای فرهنگ اسلامی ایرانی

امیرحسین صمدانی ضمن تشکر از آیت‌الله مهدوی بیان داشت: این اولین جلسه با ایشان را به فال نیک گرفته و از رهنمودهای حکیمانه ایشان در اجرای برنامه‌های سال استفاده خواهیم کرد.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان در ادامه ضمن تشریح فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در چند ماه گذشته ادامه داد: توسعه ورزش را همراه با احیای فرهنگ اسلامی ایرانی دنبال خواهیم کرد و ناملایمات را در این راه کنار خواهیم زد و همراه با نقش‌آفرینی جوانان علاقه مند به این سه رشته ورزشی و تجربه ارزشمند پیشکسوتان این مسیر را با توکل بخدا و رهنمودهای ارزشمند حضرتعالی و بزرگان ادامه خواهیم داد.

وی در پایان ضمن ارائه آمار باشگاه‌های مجوزدار درسطح استان و همچنین معرفی پتانسیل‌ها و جامعه آماری ورزشکاران، مربیان و داوران این هیات گفت: در تلاش هستیم حمایت‌های لازم و قانونی را از کلیه زیر مجموعه‌های هیات و باشگاه‌های دارای مجوز فعالیت داشته باشیم و سعی می‌کنیم جلساتی را با حضور آیت‌الله مهدوی برگزار کنیم و از رهنمودهای همه علمای معظم و مدیران دلسوز استفاده کنیم.

انتهای پیام/۶۳۱۳۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول