اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کابینه پیشنهادی رئیسی نوید ریل‌گذاری جدید در کشور را می‌‎دهد

نماینده نایین، خور و بیابانک در مجلس گفت: برنامه و کابینه ارائه شده توسط آقای دکتر رئیسی به مجلس نوید یک ریل‌گذاری جدید در کشور را می‌‎دهد .

کابینه پیشنهادی رئیسی نوید ریل‌گذاری جدید در کشور را می‌‎دهد

الهام آزاد نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: مردم در سال 1398 و 1400 آغازگر تحول در کشور بودند و امروز نوبت ما مجلسی‌ها و دولت است تحولی را که مورد انتظار مردم است رقم بزنیم.

وی افزود: برای انجام این مهم ابتدا بحث‌های تقنینی و نظارتی مجلس است و د-ر مرحله بعد بحث کابینه و رئیس جمهور است و امور اجرایی که در حوزه قوه مجریه است.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: برنامه و کابینه ارائه شده توسط آقای دکتر رئیسی به مجلس نوید یک ریل‌گذاری جدید در کشور را می‌‎دهد  که ان شاء الله یک برنامه عملیاتی است که به دنبال آن است تا جهت رفع کاستی‌ها و مشکلات حرکت کند و اقداماتی را صورت دهد.

آزاد خاطرنشان کرد: ترکیب نیروی انسانی و ایدئولوژیکی مدیران برنامه‌ریز و سیاست‌گذار که تلفیقی از تخصص، تجربه، جوانی، جسارت‌، اندیشه و ... است . آنچه برای ما در شرایط فعلی اولویت دارد بحث اقتصاد، فرهنگ و عدالت است و برنامه اقتصادی آقای رئیسی منطبق با کلام امام امت است که بر ایجاد اشتغال و رونق تولید، ارزش پول ملی، رفع تورم و پرهیز از اسراف تأکید کرده‌اند.

عضو شورای زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: حوزه فرهنگ کشور نیاز به یک دگرگونی آرایش کلی در سه حوزه عملیاتی آموزش و فرهنگ، رسانه و فرهنگ عمومی دارد  که امید است  وزرا و ترکیب مدیران پیشنهادی با توجه به سند تحول و برنامه ارائه شده بتوانند با درک شرایط جنگ نرم و شبیه خون فرهنگی  و با یک توان تحلیلی و پشتوانه نظری و اندیشه ای و خلوص و تعهد انقلابی و انرژی جوانی و درک دقیق و روشن از میدان فرهنگ و آموزش آرایش  را به نفع جبهه انقلاب و در راه آرمان‌های انقلاب  دگرگون نمایند.

وی افزود: ان شاء الله ثمره برنامه‌های آیت الله رئیسی جهش از سیاستگذاری نئولیبرالی و بروکراتی و منفعت‌مداری یک گروه و شبکه قدرت و ثروت و فساد به عدالت محوری، فسادستیزی، مقابله از فساد و پیشگیری از فساد و در یک کلمه تحول باشد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: ان‌شاءالله ما هم در مجلس با بررسی‌هایمان و با رای اعتماد یا عدم رای اعتماد به برخی وزرا، کابینه‌ای مقتدر و توانمندی را رقم بزنیم تا بتواند در مسیر ایجاد عدالت و رفع مشکلات و دغدغه‌ها و مبارزه با فساد اقدام کند. 

آزاد خاطرنشان کرد: در حوزه دیپلماسی نیز ان‌شاءالله با توسعه دیپلماسی، اقتصادی، انرژی و فرهنگی ما یک سیاست خارجی در تراز نظام اسلامی را شاهد باشیم زیرا در برنامه پیشنهادی دکتر امیرعبدالهیان با توجه به تسلط، تخصص، تجربه و کارآمدی‌اش می‌توان برنامه ریزی و استفاده حداکثری از طرفیت های و پتانسیل ها حتی برای کوچکترین ظرفیت ها را مشاهده کرد و یکی از  نقطه قوت های برنامه ایشان ارائه زمان بندی است که این نوع نگاه و برنامه ریزی را می‌توان نوید بخش رخدادهای شایسته برای کشور دانست.

وی ادامه داد: مجلس همراه دولت در مسیر پیشرفت خواهد بود و البته فعالانه و دلسوزانه در جهت تحقق تعهدات نظارت خود را خواهد داشت. 

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل 90 مجلس در پایان با تأکید بر استفاده از نیروهای جوان در دولت گفت: هرگاه ما به جوان‌ها میدان داده‌ایم نه تنها نتیجه گرفته‌ایم بلکه شاهد جهش و تحول شگرف هم بوده‌ایم. ما در بسیاری از مسائل باید 180 درجه چرخش داشته باشیم تا بتوانیم تحولی که مدنظر مردم عزیزمان و در راستای اعتلای ارزش‌های اسلامی است اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول