اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پرستاری که سرم به دست خدمت‌رسانی می‌کرد

دو روز گذشته تصویر خانم پرستار که در عین اینکه سرم به وی وصل بود به وضعیت بیمار دیگری رسیدگی می‌کرد در شبکه‌ها اجتماعی دست به دست شد و مورد تحسین کاربران فضای مجازی شد.

پرستاری که سرم به دست خدمت‌رسانی می‌کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، دو روز گذشته تصویر خانم پرستاری که در عین اینکه سرم به وی وصل بود به وضعیت بیمار دیگری رسیدگی می‌کرد در شبکه‌ها اجتماعی دست به دست شد و مورد تحسین کاربران فضای مجازی شد.

این پرستار که در اورژانس بیمارستان شهید چمران سوسنگرد مشغول به فعالیت است به دلیل خستگی و بالا بودن تعداد مراجعین بیمار دچار ضعف شده و برای اینکه بار دیگر قوای جسمی خود را بازگرداند مجبور به گرفتن سرم شده است.

اما وقتی متوجه ترافیک بالای بیماران می‌شود خود را بالای تخت بیمار بدحال و اورژانسی می‌رساند و نوار قلب وی را می‌گیرد.

مرضیه کاظمی در  توضیح این شرایط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: بنده اطلاعی از گرفتن عکس از خودم در آن شرایط نداشتم.

وی افزود: ظاهراً  فردی که عکس را از من گرفته است با یکی از افراد رسانه آشنایی دارد و به کمک ایشان اقدام به انتشار عکس در فضای مجازی می‌کند.

این پرستار در رابطه با رسیدگی به بیمار دیگر در عین اینکه خود بد احوال بود، گفت: قطعاً علاقه به شغلی که دارم و احساس مسوولیتی که در برابر مردم آن هم در این شرایط می‌کنم سبب شد با حال بدی که داشتم به بیمار دیگر نیز کمک کنم.

کاظمی بیان کرد: با توجه به شیوع بالای بیماری و اضافه شدن بخش‌های دیگر به بیمارستان مثل بخش کرونا، آی سی یو کرونا و... بیمارستان به تعداد نیروهای بیشتری نیاز دارد.

وی افزود: به همین دلیل کادر درمان مجبور است کمبود نیرو را به کمک همدیگر جبران کنند، از طرفی یکی از همکاران بنده که در آن روز باید در بخش اورژانش حاضر باشد به دلیل بیمار شدن شرایط حضور در شیف را نداشت.

کاظمی در رابطه با بیماری که در لحظه عکس گرفتن به آن رسیدگی می‌کرد، عنوان کرد: از آنجایی که گرفتن سرم نیم ساعت طول می‌کشید صبر نکردم تا مواد سرم تمام شود به همین دلیل با دست دیگرم که آزاد بود سعی کردم نوار قلب بیمار اورژانسی را بگیرم.

وی در پایان ضمن تشکر از خبرگزاری فارس به دلیل پیگیری این عکس، گفت: پس از انتشار این عکس بر خلاف تصورات خودم که نگران بودم تقدیر و تشکر شهروندان را که دیدم برای من قوت قلب بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، حدود یک سال و نیم است که شیوع بالای ویروس کرونا و افزایش تدریجی بیماران مبتلا  به این ویروس  سبب شده است فشارهای زیادی به کادر درمان در بیمارستان‌های سراسر کشور وارد شود تا آنجایی که تعدادی زیادی از پزشکان و پرستاران به دلیل حضور مستمر در بیمارستان‌ها و ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده و لقب شهید مدافع سلامت گرفتند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول