اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

راهکار سرمربی ماریتیمو برای مهار طارمی / امید پرتغالی‌ها به گلزنی دوباره علیپور

ماریتیمو قصد دارد در بازی امشب برای مهار خط تهاجمی پورتو به مانند هفته گذشته وارد مسابقه شود.

راهکار سرمربی ماریتیمو برای مهار طارمی / امید پرتغالی‌ها به گلزنی دوباره علیپور

به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته سوم لیگ پرتغال، امشب تیم فوتبال ماریتیمو با حضور علی علیپور به مصاف پورتو و مهدی طارمی خواهد رفت و باید دید چه کسی پیروز دوئل جذاب مهاجمان سابق پرسپولیس خواهد بود.

آبولا در خبر خود نوشت که «خولیو ولازکوئِز»، سرمربی ماریتیمو برای مهار خط تهاجمی پورتو و زوج «طارمی – مارتینز» می‌خواهد از سیستم بازی قبل مقابل بلننسس استفاده کند.

ماریتیمو در هفته قبل مقابل بلننسس با درخشش علیپور به برتری 2 بر یک رسید و حالا این تیم‌ می‌خواهد با سیستم بازی قبل در این مسابقه نیز حاضر شود. آنها امیدوار هستند که بتوانند مقابل حملات پورتو و مهاجمان آن تیم مثل طارمی بیایستند و در تلاش هستند تا علیپور برایشان دوباره مثل بازی قبل گلزنی کند.

آبولا نوشت که ماریتیمو با سیستم 2-5-3 وارد مسابقه خواهد شد و مقابل طارمی و تونی مارتینز، 3 مدافع بازی قبل یعنی «زین الدین ، خورخه سائِنز و لئو آندراده»‌ در ترکیب حاضر خواهند بود.

این رسانه پرتغالی نوشت که ترکیب خط تهاجمی ماریتیمو نیز مثل بازی قبل خواهد بود و انتظار داریم علیپور در کنار «آندره ویدیگال»‌ و «دی بریتو» در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول