اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

10 شب 10 منبر| پناهیان: شیطان برای گمراهی انسان از چه راهی وارد می‌شود؟

حجت‌الاسلام پناهیان با اشاره به روش‌های شیطان برای تبلیغ گفت:‌ شیطان از تبلیغ برای گمراهی استفاده می‌کند. گمراه کردن هم مصداق عملیات تبلیغی است. او برای گمراهی، غیر خدا را زیبا نشان می‌دهد.

10 شب 10 منبر| پناهیان: شیطان برای گمراهی انسان از چه راهی وارد می‌شود؟

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مراسم عزاداری دهه دوم محرم هیأت هنر در قالب هفدهمین دوره سوگواره هنر و رسانه با سخنرانی حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان و مرثیه‌خوانی مهدی دقیقی و سجاد خسروآبادی هرشب در حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

این مراسم هرشب از ساعت ۲۰:۴۵ در حوزه هنری واقع در خیابان حافظ، خیابان سمیه برگزار می‌شود که ابتدا مراسم با دمام‌زنی خادمان هیأت آغاز می‌شود. سپس بعد از آن قرائت قرآن و زیارت وارث و مرثیه‌خوانی ذاکران اهل بیت(ع) انجام شده و در نهایت سخنرانی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام پناهیان در این مراسم به سخنرانی با موضوع «چرا ما در تبلیغات ضعیف هستیم؟» می‌پردازد که در جلسه دوم آن با اشاره به روش‌های شیطان برای تبلیغ گفت:‌ شیطان از تبلیغ برای گمراهی استفاده می‌کند. گمراه کردن هم مصداق عملیات تبلیغی است. او برای گمراهی، غیر خدا را زیبا نشان می‌دهد.

وی در خصوص تفاوت آسیب و زیبایی در زندگی دنیا و درک آن به عنوان موهبت الهی افزود: اگر بدون آسیب و آفت، زیبایی دنیا را خودمان درک کنیم، از خدا دور نمی‌شویم ولی کار شیطان برای این ترغیب فرق دارد.

پناهیان در ادامه با اشاره به اهمیت موضوع تبلیغ توسط شیطان گفت: در شش آیه از قرآن هم به این امر اشاره شده است.

این سخنران مذهبی در بخش پایانی سخنان خود به ضرورت توجه مومنان به موضوع تبلیغ در برابر کافران اشاره کرد و گفت: باید به کافران زشتی زندگی شان نشان داده شود. مومنان هم  وقتی کسی دائما زیبایی آن‌ها را ببیند، دیگر زیبایی و خوبی خود را نمی‌بیند.

صوت کامل این سخنرانی را اینجا بشنوید:

 

 

صوت سخنرانی شب اول پناهیان با محور «مسخره کردن یکی از شگردهای تبلیغاتی علیه مؤمنین و ریشه‌های آن» را اینجا بشنوید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول