اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اعلام زمان مسابقات ورزشکاران پارالمپیکی کهگیلویه و بویراحمد در توکیو

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان کهگیلویه وبویراحمد گفت :زمان برگزاری رقابتهای 2 ملی پوش دوومیدانی استان و کشور در رقابتهای پارالمپیک 2020 توکیو مشخص شد.

اعلام زمان مسابقات ورزشکاران پارالمپیکی کهگیلویه و بویراحمد در توکیو

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج رئیس هیات نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان برگزاری رقابتهای 2 ملی پوش دوومیدانی استان و کشور در رقابتهای پارالمپیک 2020 توکیو مشخص شد.

اسماعیل عباسی اظهار داشت: طبق برنامه اعلام شده توسط کمیته اجرایی پارالمپیک 2020 توکیو، زمان برگزاری رقابتهای سامان پاکباز و علی پیروج در این مسابقات اعلام شد.

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان ادامه داد: بر اساس تقویم برگزاری مسابقات سامان پاکباز در ماده پرتاب وزنه روز شنبه 6 شهریورماه و از ساعت 10 و 15 دقیقه به وقت ایران به مصاف حریفان خود می‌رود.

رئیس هیات نابینایان و کم بینایان کهگیلویه و بویراحمد ضمن آرزوی موفقیت برای ملی پوش پارالمپیک کشورمان در این رقابتها تصریح کرد: علی پیروج دیگر ملی پوش دوومیدانی کشور در این مسابقات روز 5 شنبه 11 شهریور ماه و از ساعت 14 و 30 دقیقه به وقت ایران در ماده پرتاب نیزه کار خود را آغاز می کند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول