اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

طبقات محروم و پابرهنگان جامعه مورد عنایت دولت قرار گیرند

امام جمعه رودسر با بیان اینکه در نظام اسلامی باید همه افراد جامعه در استفاده از امکانات خدادادی و مواهب میهن اسلامی یکسان بهره‌مند شده، گفت: طبقات محروم و پابرهنگان جامعه مورد عنایت دولت قرار گیرند بنابراین از دولت سیزدهم انتظار می‌رود که در حل مشکلات مردم عزم جدی داشته باشد.

طبقات محروم و پابرهنگان جامعه مورد عنایت دولت قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر در مسجد ملاامیرا با تسلیت شهادت امام سجاد (ع) اظهار کرد: امام چهارم شیعیان یکی از پیام رسانان حادثه تاریخی و مهم کربلا بوده که کتاب ارزشمند صحیفه سجادیه او دارای ۵۴ دعای ویژه است. 

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه آغاز هفته دولت که مزین به نام دولت مردان مردمی شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر است، افزود: خدمت‌گزارانی که واقعاً خالصانه برای اهداف انقلاب اسلامی و آینده مردم جانفشانی کردند توسط منافقان از این انقلاب و مردم گرفته شدند. 

امام جمعه رودسر با اشاره به استقرار دولت جدید و امیدوار بودن برای ادامه خدمت‌گزاری خالصانه دولت جدید همچون شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: در نظام اسلامی باید همه افراد جامعه در استفاده از امکانات خدادادی و مواهب میهن اسلامی یکسان بهره‌مند شده و طبقات محروم و پابرهنگان جامعه مورد عنایت دولت قرار گیرند بنابراین از دولت سیزدهم انتظار می‌رود که در حل مشکلات مردم عزم جدی داشته باشد. 

وی مهم‌ترین مساله در منطقه را خروج آمریکا از افغانستان پس از ۲۰ سال گفت: آمریکا در این مدت چه عمران و آبادانی برای مردم ستمدیده افغان آورد؟ ویرانی، خرابی و کشتار آورده آمریکا در افغانستان بوده باید عبرتی باشد برای کشورهای منطقه که دلداده و سرسپرده آمریکا و سران مرتجع هستند. 

وی آمریکا را قابل اعتماد ندانست و افزود: آمریکا هیچ گاه قابل اعتماد نبوده و نیست و ملت بزرگ ایران هرگز به او اعتماد نکرده و همچنان بر شعار خود ایستاده و استقلال خود را محکم حفظ کرده است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول