اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آسمانی صاف و آرام در اغلب شهرها/ وزش باد شدید موقت در برخی نقاط

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز در اغلب نقاط کشور آسمانی صاف و آرام داریم، از بروز رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در روزهای آینده خبر داد.

آسمانی صاف و آرام در اغلب شهرها/ وزش باد شدید موقت در برخی نقاط

محمد اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز 29 مرداد در اغلب نقاط کشور آسمانی صاف و آرام داریم، همچنین بعد از ظهر امروز و امشب در برخی نقاط آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان، فارس و ارتفاعات اردبیل، زنجان، قزوین، تهران و البرز رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در دو روز آینده در شمال آذربایجان غربی، برخی مناطق مازندران، گلستان، تهران و سمنان، همچنبن برخی مناطق سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و یزد و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز دوشنبه یکم شهریور در برخی نقاط آذربایجان شرقی، مازندران، اردبیل، هرمزگان و کرمان، همچنین ارتفاعات تهران، سمنان افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

اصغری بیان کرد: روز سه شنبه دوم شهریور در اغلب نقاط کشور آسمان صاف است و در نوار شرقی کشور افزایش وزش باد را داریم که در زابل با گردوخاک همراه خواهد بود.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا قسمتی ابری، بعد از ظهر نیمه ابری گاهی وزش باد شدید پیش بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت 36 و 25 درجه خواهد بود.

معاون پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای 43 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای 8 درجه خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول