اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ستاره بزرگ سوریه به بازی با تیم ملی کشورمان می‌رسد؟

عمر السوما در دیدار شب گذشته الاهلی عربستان به شدت آسیب دید و به نظر می‌رسد در برابر تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقات انتخابی جام جهانی غایب خواهد بود.

ستاره بزرگ سوریه به بازی با تیم ملی کشورمان می‌رسد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته تیم فوتبال الاهلی عربستان در هفته دوم لیگ این کشور به مصاف الحزم رفت و به تساوی 2 بر 2 رسید. در این مسابقه، عمر السوما دچار مصدومیت شدید شد و در دقیقه 11 زمین مسابقه را ترک کرد.

سایت کوره نوشت که این مهاجم سوری در حالی که روی نیمکت نشسته بود و پزشک تیم در حال مداوای او بود، به دلیل آسیب دیدگی‌اش گریه می‌کرد.

این رسانه اماراتی با استناد به یک منبع اختصاصی مدعی شد که سرمربی تیم ملی سوریه تماس تلفنی با پزشک تیم الاهلی عربستان گرفته تا مطلع شود که مصدومیت این بازیکن به چه میزان است.

هنوز از شدت آسیب دیدگی سوما چیزی مخابره نشده ولی به نظر می‌رسد او برای بازی‌های حساس فوتبال ملی و دیدار برابر فوتبال کشورمان غایب باشد.

13 روز دیگر در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022، تیم ملی فوتبال کشورمان باید به مصاف سوریه برود و نبود این بازیکن گلزن می‌تواند اثر زیادی در این مسابقه داشته باشد.

انتهای پیام/  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول