اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شنا در سدها و تاسیسات منابع آبی زنجان ممنوع است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: شنا در سدها و تاسیسات منابع آبی استان زنجان ممنوع است.

شنا در سدها و تاسیسات منابع آبی زنجان ممنوع است

اسماعیل افشاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن در فصل گرما مراجعه اشخاص حقیقی و خانواده‌ها برای تفریح و تفرج به حاشیه دریاچه‌ها و سدها، حوضچه‌های تغذیه مصنوعی، کانال‌های آبیاری و تاسیسات جانبی زیاد شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه برخی افراد از جمله نوجوانان و جوانان بدون توجه به علائم هشدار دهنده منصوبه توسط شرکت آب منطقه‌ای زنجان راجع به ممنوعیت شنا، اقدام به شنا یا ماهیگیری می‌کنند، عنوان کرد: این علائم در دریاچه سدهای تهم، گلابر،کینه ورس، تالوار، میرزاخانلو ۱ و ۲، بلوک و سایر تاسیسات آبی می‌کنند که این کار خطرات و عواقب جبران‌ناپذیر جانی برای آنان در پی دارد.

وی افزود: با توجه به حوادث سنوات گذشته از همه هم‌استانی‌ها، مسافران، ساکنان مجاور سدها و تاسیسات درخواست می‌شود از هر گونه شنا و آب تنی و ماهیگیری در محل‌های یاد شده به جد اجتناب کرده و به هشدارهای منصوبه و توصیه‌های ماموران این شرکت توجه ویژه داشته باشند.
افشاری هشدار داد: در صورت بی‌توجهی به مخاطرات آبی توسط شهروندان و بروز حوادث ناگوار، مسؤولیتی متوجه شرکت آب منطقه‌ای زنجان، امور و ادارات منابع آب شهرستان‌های تابعه است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان، از هموطنان خواست که با توجه به علائم هشداردهنده و اطلاعیه‌های صادر شده از صدا و سیما،کانال شرکت در فضای مجازی، سایت شرکت و جراید، از شنا کردن یا ماهیگیری در این محل‌ها خودداری کرده و بر این نکته نیز مجددا تاکید کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی و بروز مخاطرات آبی، این شرکت و واحدهای تابعه هیچ گونه مسؤولیتی بر عهده نخواهند داشت.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول