اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  مسئولیت های اجتماعی

واکسیناسیون مدافعان اقتصاد کشور را در اولویت قرار دهید

رئیس قرارگاه احیاء بینش امر به معروف و نهی از منکر گفت: توصیه می کنم که وزارت محترم بهداشت ، واکسیناسیون کارکنان بانک و مدافعین اقتصاد کشور را در اولویت قرار دهد.

واکسیناسیون مدافعان اقتصاد کشور را در اولویت قرار دهید

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل زوابط عمومی و امور بین الملل ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، دکتر مهران صمدی رئیس قرارگاه احیاء بینش امر به معروف و نهی از منکر در گفتگویی اظهار داشت: از ابتدای شیوع پاندمی کرونا در کشور در شهرهای قرمز و نارنجی سازمان های دولتی، بخش خصوصی و  اصناف ، بسته به شرایط  به دفعات یا تعطیل شده اند و یا با حضور یک سوم و دو سوم کارکنان در محل کار تلاش کرده اند از جان کارکنان و خانواده هایشان محافظت کنند.

وی افزود: این در حالی است که با توجه به حساسیت کار بانک ها و تعداد کارکنان معدود  مشغول به کار در شعب این قشر پر تلاش همواره در محل کار خود حضور یافته اند و نتوانسته اند مانند سایر اصناف از مزایای دورکاری بهره مند شوند .

وی همچنین گفت: توجه داشته باشیم که  کارکنان شعب بانک ها  به واسطه ی مواجهه ی حضوری با افراد مختلف در طی روز همواره در خطر ابتلا به بیماری کرونا هستند. ضمن اینکه برابر آمار های رسمی از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور ، حدود ۳۵ هزار نفر از کارمندان بانک به کرونا مبتلا شده و ۲۶۰ نفر نیز جان خود را از دست داده اند. لذا  توصیه  می کنم که وزارت محترم بهداشت ، واکسیناسیون کارکنان بانک و مدافعین اقتصاد کشور  را در اولویت قرار دهد.

وی در پایان تاکید کرد: این موضوع از آن جهت دارای اهمیت مضاعف  است که  تعداد قابل توجهی از کارمندان شعب از بانوان محترم هستند . لذا  از مدیران ارشد محترم بانک های کشور می خواهم با پیگیری ویژه و تا حصول نتیجه ی دلخواه ، تسریع در نوبت واکسیناسیون کارمندان شعب را در اولویت کاری خود قرار دهند.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول