اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مسکو: آمریکا به دنبال مداخله در انتخابات روسیه است

رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه میگوید که آمریکا به دنبال مداخله در امور داخلی این کشور و کمپین‌های انتخاباتی روسیه است.

مسکو: آمریکا به دنبال مداخله در انتخابات روسیه است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «نیکلای پتروشف» رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه می‌گوید که آمریکا به تلاشهای خود برای مداخله در امور داخلی مسکو ادامه می‌دهد و با استفاده از تکنسین‌های سیاسی و سازمانهای غیرانتفاعی به دنبال افزایش تنشها در جامعه این کشور است. 

براساس گزارش خبرگزاری تاس، پتروشف در مصاحبه با روزنامه ایزوستیا در پاسخ به این سوال که چرا واشنگتن به دنبال مداخله در امور مسکو است افزود: آمریکا به دنبال اهدافی است. 

به گفته پتروشف، گروهی متشکل از تکنسین‌های سیاسی و سازمانهای غیرانتفاعی به دنبال اعمال نفوذ در کمپینهای انتخاباتی در روسیه با هدف افزایش نفوذ عوامل اطلاعاتی در میان مقامات و همچنین افزایش تنشهای سیاسی در جامعه این کشور هستند. 

رئیس شورای امنیت روسیه ادامه داد، این درحالیست که خود آمریکا در حال تجربه مشکلاتی است که بدون دخالت عوامل خارجی است. 

وی افزود: آمریکا شاهد افزایش تعصبات نژادی و تناقضات بین دولتی است. همین مشکلات بین دولتی در میان نزدیکترین متحد واشنگتن یعنی بریتانیا نیز پدیدار شده است که مجبور شد بدون در نظرگرفتن تبعات، اتحادیه اروپا را ترک کند. 

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول