اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بازدید از 450 هیات مذهبی در ایلام/ نماز ظهر عاشورا در مصلی برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: نماز ظهر عاشورا به امامت حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در محل مصلی ایلام در روز عاشورا اقامه خواهد شد.

بازدید از 450 هیات مذهبی در ایلام/ نماز ظهر عاشورا در مصلی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام منوچهر رئیسی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با هدف نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد کرونا ویژه مراسمات محرم طی ۸ شب اول محرم ۴۵۰ مورد بازدید به عمل آمده است.

وی افزود: ۱۲ تیم نظارتی بر روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هیات‌های استان نظارت دارند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه گفت: مسوولیت برگزاری مراسمات عزاداری محرم بر عهده اداره کل تبلیغات اسلامی استان است لذا در ابتدای محرم جلسات توجیهی برای روحانیون تبلیغی هیات‌های مذهبی و مداحان برگزار شد و در این خصوص اغناسازی کامل صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام رئیسی در خصوص تجمع هیات‌های مذهبی بیان داشت: تجمع هیات‌های مذهبی استان ایلام در روز تاسوعا و عاشورای حسینی لغو شده است و هیات‌ها هیچ گونه برنامه دسته روی نخواهند داشت و هر هیات در همان مکانی که از ابتدای ماه محرم محفل عزاداری و سوگواری را برگزار کرده است روز تاسوعا و عاشورا نیز می‌تواند در همان مکان آیین عزاداری را برگزار کند. 

 وی ادامه داد: نماز ظهر عاشورا به امامت حجت‌الاسلام الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در محل مصلی ایلام در روز عاشورا اقامه خواهد شد.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول