اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

«حسینی» در رقابت‌های آسیایی قزاقستان

«آرزو حسینی» در مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیایی قزاقستان شگفتی‌ساز می‌شود.

«حسینی» در رقابت‌های آسیایی قزاقستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در نخستین اعزام تیم بدنسازی و پرورش اندام بانوان جمهوری اسلامی در مسابقات قهرمانی آسیایی قزاقستان بانوی مچ‌انداز خراسان‌جنوبی هنرنمایی می‌کند.

«آرزو حسینی» در چهارمین دوره از مسابقات مچ‌اندازی بانوان کشور در رقابت با ۷۵ ورزشکار برتر بدنسازی و پرورش‌اندام کشور با کسب ۲ مدال طلای این ماراتن ملی شگفتی‌ساز شد.

«حسینی» که در وزن ۶۵ کیلوگرم این ماراتن ملی بر سکوی قهرمانی مسابقات دست چپ و راست ایستاد به عنوان نخستین بانوی خراسان‌جنوبی از سوی فدراسیون به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد.

وی پس از شرکت و درخشش در  اردوی‌های آمادگی تیم ملی مچ‌اندازی ایران در لیست تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیایی قزاقستان قرار گرفت.

رقابت‌های قهرمانی بدنسازی و پرورش‌ اندام آسیایی از ۲۸ مردادماه جاری در شهر آلماتی قزاقستان آغاز می‌شود و تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با ۶ ورزشکار در بخش آقایان و ۷ بانوی مچ‌انداز کشور برای کسب مدال رنگی به مصاف حریفان می‌روند.

به گزارش فارس؛ احمد خراسانی و بابک فرج‌اللهی(آذربایجان‌شرقی)، سعید رحمانی، ابوالفضل عبدالمالکی(کردستان)، احسان طاطاری(گلستان) و وحید  جعفری(لرستان)، «آرزو حسینی» از خراسان‌جنوبی، ماهرخ‌سادات احمدپناه(تهران)، رویا مهبودی(فارس)، مریم مهرانفر(خراسان‌رضوی)، سونیا امیرشقاقی(تهران) و بهار بدیعی(سیستان و بلوچستان) از جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات آسیایی مچ‌اندازی حضور فعال دارند.

انتهای‌ پیام/69014/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول