اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پیگیر تسریع در واکسیناسیون مردم ارومیه هستیم

فرماندار ارومیه گفت: با توجه به وضعیت بحرانی کشور در زمینه کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا ابلاغ شده است و در همین راستا پیگیر واکسیناسیون مردم شهر هستیم.

پیگیر تسریع در واکسیناسیون مردم ارومیه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ارومیه، رسول مقابلی با اعلام اینکه منع تردد سراسری و بین شهری خودروها تا آخر وقت جمعه پنجم شهریور اعمال خواهد شد، اظهار داشت: همه ادارات، بانک‌ها و اصناف نیز به جز مشاغل ضروری گروه شغلی یک و ادارات برق، آب، اورژانس، نیروی انتظامی و ... تا پایان روز کاری شنبه ۳۰ مرداد تعطیل خواهند بود.

وی با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، خاطرنشان کرد: در ارتباط با ایام محرم عزاداری در فضاهای بسته ممنوع بوده و در این ایام بخصوص در روزهای تاسوعا و عاشورا، دسته روی و پخش نذورات نداریم.

فرماندار ارومیه در پایان با اعلام اینکه پیگیر تسریع در واکسیناسیون شهروندان هستیم، تصریح کرد: عبور از شرایط بحرانی کنونی و غلبه بر بیماری کرونا، نیازمند همراهی و همدلی مردم و مسئولان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول