اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای 7 پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در زنجان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان از اجرای هفت پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در زنجان خبر داد.

اجرای 7 پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری در زنجان

امیر ارجمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع کرونا، بخش گردشگری استان بیشترین زیان را از وضعیت به وجود آمده متحمل شد و با تعطیلی واحدهای این صنعت، فعالیت در سایر حوزه‌ها و اصناف استان نیز آشکار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به اینکه در راستای حمایت از بخش گردشگری اقدامات بسیاری انجام شده است، گفت: برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاری خصوصی و بهره‌برداری از پروژه‌های گردشگری استان در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه از اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در استان خبر داد و افزود: هم‌ اینک پروژه‌های متعدد گردشگری در استان فعال است که تا آخر سال هفت پروژه از آنها به بهره‌برداری خواهد رسید.

ارجمند گفت: زیرساخت‌های صنعت گردشگری استان برای پساکرونا آماده می‌شود که این طرح‌ها، زمینه اشتغال ۱۳۰ نفر به شکل مستقیم در استان زنجان فراهم کرده است.

 مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با اشاره به اجرای هفت طرح سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری به ارزش ۱۱۰ میلیارد تومان گفت: باوجود تعطیلی سفرها و فعالیت‌های حوزه گردشگری، اجرای طرح‌های زیرساختی و سرمایه‌گذاری گردشگری در استان زنجان تعطیل نشده است و مقدمات پذیرایی از گردشگران در دوره پساکرونا در سطح استان در حال فراهم شدن است.

وی تصریح کرد: این تأسیسات گردشگری شامل مجتمع خدماتی، رفاهی و بین‌راهی الماس غرب، مجتمع خدماتی، رفاهی و بین‌راهی خدیو، فاز دوم مجتمع خدماتی رفاهی پاسارگاد، مجتمع خدماتی، رفاهی و بین‌راهی ملل، اقامتگاه بوم گردی گل جان (حسن ابدال)، هتل سنتی بوتیک (خیابان ضیایی) و اقامتگاه سنتی لطفعلی‌خان است.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان با تأکید بر گسترش حمایت‌های سازمان متبوع خود از سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش خصوصی در طرح‌های گردشگری، اظهار کرد: زنجان از لحاظ وجود جاذبه‌های طبیعی و تاریخی ظرفیت بالایی دارد و ایجاد چنین مراکزی با ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت‌ به جذب گردشگر کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول