اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

واکنش بسیج دانشجویی به برخی اظهارات درباره تعطیلی خوابگاه متاهلی دانشگاه تربیت مدرس/ پیگیر مشکلات دانشجویان هستیم

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس گفت: علیرغم اینکه پیگیری مسائل صنفی برعهده بسیج دانشجویی نیست اما این تشکل دانشجویی همواره پیگیر مشکلات دانشجویان به خصوص بحث تعطیلی خوابگاه متاهلی دانشگاه بوده است.

واکنش بسیج دانشجویی به برخی اظهارات درباره تعطیلی خوابگاه متاهلی دانشگاه تربیت مدرس/ پیگیر مشکلات دانشجویان هستیم

مهربد مهرافزا مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس درباره سوالی پیرامون برخی مطالب ذکر شده در مورد تعطیلی خوابگاه متاهلی دانشگاه گفت: بسیج دانشجویی همواره پیگیر مشکلات دانشجویان بوده و طرح این ادعا که بسیج دانشجویی دانشگاه نسبت به بحث تعطیلی خوابگاه متاهلی دانشگاه بی تفاوت بوده، بسیار بی‌انصافی است.

وی افزود: بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس همواره در تلاش بوده تا همگام با دانشجویان و درحیطه وظایف و اختیارات خود پیگیر مسائل و مشکلات دانشجویان باشد و در این راستا نامه‌ای هم اخیرا از طرف بسیج دانشجویی به دانشگاه ارسال شد.

مهرافزا تصریح کرد: علیرغم اینکه پیگیری این قبیل مسائل بیشتر از عهده بسیج دانشجویی خارج است  ولیکن همواره پیگیر مشکلات مسائل صنفی دانشجویی بوده که این موضوع هم از این قائده مستثنی نیست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس افزود: رسالت اصلی بسیج دانشجویی همواره مطالبه‌گری و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی بوده و همت همیشگی این مجموعه دانشجویی مبنی بر حل مسائل دانشجویان است و  این مجموعه  طبق قوانین دانشگاه در کنار دانشجویان بوده و از هیچ تلاشی برای موفقیت و کاهش مشکلات دانشجویان دریغ نمی‌کند.

وی اضافه کرد: همچنین بسیج دانشجویی تربیت مدرس از همه دانشجویان این دانشگاه تقاضا دارد که تعامل بیشتری با این مجموعه داشته باشند تا بهتر بتوان به نیازها و خواسته های حقیقی ایشان پرداخت. ضمنا دانشجویانی که در خصوص بحث خوابگاه متاهلی مشکلاتی دارند خواهشمندیم مشکلات را به صورت جزئی تر با این مجموعه درمیان بگذارند تا بهتر بتوانیم با مسئولین دانشگاه در جهت حل آن گام برداریم.

گفتنی است، اخیرا تعدادی از دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس با ثبت پویشی در سامانه « فارس من» نسبت به اقدام مسئولان دانشگاه تربیت مدرس برای تعطیلی خوابگاه متاهلی دانشگاه انتقاد کرده و تاکید کرده بودند که بسیج دانشجویی در این راستا غفلت کرده، که به گفته مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه، علیرغم اینکه پیگیری مسائل صنفی برعهده این تشکل دانشجویی نیست، با این حال بسیج دانشجویی پیگیر مشکلات دانشجویان به خصوص این موضوع بوده و سعی کرده با رایزنی با مسئولان دانشگاه راه حلی مناسبی را برای این مسئله پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول