اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مراسم تحلیف شورای شهر نوبران برگزار شد / ابطال آرای منتخب اول مردم

با پایان بازنگری در آرای انتخابات شورای شهر نوبران، در مراسمی با حضور فرماندار ساوه و سایر مسئولین، آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر نوبران برگزار شد.

مراسم تحلیف شورای شهر نوبران برگزار شد / ابطال آرای منتخب اول مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، ظهر امروز مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر نوبران با حضور فرماندار، امام‌جمعه ساوه و نوبران، رئیس دادگستری و فرمانده سپاه برگزار و اعضای جدید معرفی شدند.

در این جلسه پس از رأی‌گیری ضیاءالدین شهیدی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر نوبران انتخاب و زهرا اصغری به عنوان نائب رئیس و مجید برومند به عنوان دبیر انتخاب شدند.

به گفته فرماندار ساوه صحت برگزاری انتخابات نوبران تأیید و آقای ضیاءالدین شهیدی فرزند اصغر با ۸۴۳ رأی، مجید برومند فرزند علی با ۶۵۳ رأی، زهرا اصغری فرزند قاسم با ۵۵۵ رأی، محمود ملکی فرزند اسماعیل با ۵۵۵ رأی و محمود امینی نوبرانی فرزند کمال با ۴۴۲ رأی وارد شورای شهر شدند.

آقایان محمدرضا کاظمی فرزند علیرضا با ۱۱۰ رأی و محمد احمدی فرزند حسین با ۱۹ رأی نیز به‌عنوان اعضای علی‌البدل اعلام شدند.

گفتنی است تا پیش از این حسام‌الدین شهیدی با کسب ۱۰۰۰ رأی به‌عنوان منتخب اول مردم نوبران شناخته شده بود که روز گذشته با اعلام آگهی تأیید نهایی انتخابات، آرای وی به‌صورت کامل باطل و از حضور در شورای شهر نوبران محروم شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول