اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تکذیبیه ای که دو ملی پوش فوتسال تایید کردند

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در حالی انتشار لیست 23 نفره اعزامی به جام جهانی فوتسال را تکذیب کرد که توسط دو ملی پوش تایید شد.

تکذیبیه ای که دو ملی پوش فوتسال تایید کردند

به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، روز گذشته این خبرگزاری اسامی 23 نفر از بازیکنان ملی پوش فوتسال را که جهت دریافت ویزای جام جهانی 2021 به سفارت اسپانیا که نمایندگی کنسولی لیتوانی در ایران را برعهده دارد، مشخص شده اند، اعلام کرد. از بین این بازیکنان، ۱۶ ملی پوش برای اعزام به جام جهانی انتخاب خواهند شد.

حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال امروز در گفت وگویی رادیوی در رابطه با انتشار لیست 23 نفره بازیکنان تیم ملی فوتسال اعزامی به جام جهانی از سوی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: این لیست را تکذیب می‌کنم. ساعت ۱۱ دیشب هم با ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی صحبت کردم.

  در شرایطی مدیر روابط عمومی فدراسیون این لیست را تکذیب می‌کند که به نظر می‌‌‌رسد از حضور بازیکنان و تغییرات کادر فنی تیم ملی در لیست ارسالی به سفارت اطلاعی ندارد. همین نیز باعث شده تا چنین واکنشی از خود نشان دهد.

سهیل جامدی و میثم خیام، دو ملی پوشی که در فهرست 25 نفره تیم ملی حضور داشتند اما با نظر کادر فنی کنار گذاشته شدند، این دو بازیکن در گفت وگوی با فارس علت عدم حضور خود در سفارت لیتوانی اظهار داشتند: با نظر کادر فنی روز گذشته در سفارت حاضر نشدیم و بازیکنان دیگری جایگزین شدند. از کادر فنی که به ما اعتماد کردند، تشکر داریم و برای تیم ملی و همه بازیکنان آرزوی موفقیت و سر بلندی ایران در جام جهانی را داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول