اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عضو مستعفی هیات مدیره نفت آبادان: بودجه ما نصف تیم سقوط کرده لیگ هم نبود

عضو مستعفی هیات مدیره باشگاه نفت آبادان گفت: در شرایطی که بودجه سال گذشته ما نصف تیم سقوط کرده هم نبود نمی‌توانیم کار کنیم.

عضو مستعفی هیات مدیره نفت آبادان: بودجه ما نصف تیم سقوط کرده لیگ هم نبود

مظفر شاملی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد استعفای اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: اکنون باید آقایانی که دنبال کار هستند تکلیف تیم و سرمربی را مشخص کنند. هیات مدیره تشکیل داده و مدیرعامل انتخاب کنند تا زودتر بازیکن جذب و قرارداد نفرات فعلی تمدید شود. مولوی و محفوظی، نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی پیگیر کارهای باشگاه هستند. استعفای خود را اعلام کردیم اما موافقت یا مخالفت با آن برعهده معاون وزیر نفت و مجمع باشگاه بازمی‌گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طی شدن روند انتخاب معاون وزارت نفت و تصمیم‌گیری وی با استعفای اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت‌نفت، سبب از دست رفتن زمان برای این تیم نخواهد شد، گفت: هر سال می‌خواهیم از باشگاه صنعت نفت برویم اما به طریقی به مانع این کار می‌شوند. با این شرایط کار کردن در باشگاهی که پول و امکانات ندارد و مشخص نیست افراد در آن چه کاره هستند، سخت است و باید چه کاری انجام بدهیم.

عضو مستعفی هیات مدیره باشگاه نفت آبادان تصریح کرد: مردم هم مدام می‌گویند مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه باید تغییر کنند و از این طریق به ما فشار می‌آورند. آقایان زودتر باید تکلیف مدیرعامل و اعضای جدید هیات مدیره را مشخص کنند.  از خدا می‌خواهیم تیم در شرایط درست در اختیار مدیران بومی قرار بگیرد و بازیکنان و کادرفنی بومی بالای سرش باشند. حتی اگر سهمیه آسیا هم نگرفت دست کم در لیگ برتر بماند. در این چند سال صنعت‌نفت را مثل بچه تر و خشک کرده‌ایم و دل‌مان به حالش می‌سوزد.

شاملی در خصوص هزینه های کم باشگاه نفت آبادان در فصل گذشته، توضیح داد: آقایان باید این موضوع را بفهمند. کاملا شفاف است که صنعت نفت نسبت به تیم‌های دیگر چه مقدار بودجه دارد و توان رقابت با آنها را ندارد. با این بودجه کم چگونه می‌توان کار، مدیریت و رقابت کرد، سهیمه آسیا و رتبه تک رقمی به دست آورد؟ نتایج فصل قبل نفت آبادان هم با تلاش و یکدلی رقم خورد.

وی ادامه داد: شک نکنید بودجه سال گذشته ما اندازه قرارداد یک بازیکن برخی تیم‌ها نبود. می‌گویند آکادمی باشگاه ضعیف عمل می کند اما اضافه شدن بازیکنان از همین آکادمی و درخشش آنها سبب شد با این بودجه کم توانستیم تیم را سر و پا نگه داریم. باشگاه ما توان پرداخت مبالغ سنگین به بازیکن را ندارد و اگر بچه‌های مستعد آکادمی نباشند، نمی‌توانیم نتیجه بگیریم.

عضو مستعفی هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان درباره اینکه آیا قولی برای رفع سریع‌تر این مشکلات داده شده است، عنوان کرد: آقایان قول داده‌اند مشکلات حل شود. ان‌شاءالله این مسائل رفع می‌شود تا تیمی در شأن آبادان بسته شود. و هرسال این همه دغدغه نداشته باشیم.

شاملی در مورد اینکه در نامه استعفای اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت قید شده بود این تیم باید برای فصل جدید بودجه ای دست کم ۱۰۰ میلبارد تومانی داشته باشد، گفت: هرکسی به باشگاه بیاید، باید چنین بودجه‌ای در اختیار بگیرد زیرا می‌دانید تیم‌های صنعتی و غیرصنعتی تا چه اندازه هزینه کرده‌اند. یکی از تیم‌های سقوط کرده در فصل گذشته ۸۰ میلیارد هزینه کرد. باور کنید صنعت نفت نصف این مبلغ هم بودجه نداشت. شفاف می‌گویم قرارداد کل بازیکنان ما ۱۸ میلیارد و پانصد میلیون تومان و بودجه باشگاه ۲۲ میلیارد بود. 

وی اضافه کرد: اکنون بازیکنی مثل احمد نوراللهی که شنیدیم از تیم خودش نزدیک به ۲۰ میلیارد تومان درخواست کرده برای حضور در باشگاه اماراتی حدود ۵۰ میلیارد تومان می‌گیرد. به هزینه تیم‌های مثل گل‌گهر و مس رفسنجان نگاه کنید. دو بازیکنی که در نیم فصل به مس رفسنجان اضافه شدند نزدیک به ۲۱ میلیارد تومان گرفتند. سپاهان برای دریافت رضایت‌نامه احسان حاج صفی از تراکتور ۱۰ میلیارد پرداخت کرد.

عضو هیات مدیره باشگاه صنعت نفت درخصوص اینکه آیا حاضر است در صورت پذیرفته نشدن استعفایش به این باشگاه بازگردد، توضیح داد: دعا کنید استعفای ما را قبول کنند تا از این وضعیت راحت شویم. در این هشت سال از زندگی مان افتاده و خسته شده ایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول