اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حضور وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی و کشور در کمیسیون آموزش/ تاکید بر مدیریت بازار محصولات کشاورزی

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حضور وزرای پیشنهادی جهاد و کشور در این کمیسیون گفت: در این جلسه بر مدیریت بازار محصولات کشاورزی و تعیین استانداران قوی برای ارتقا قدرت ملی تاکید شد.

حضور وزرای پیشنهادی جهاد کشاورزی و کشور در کمیسیون آموزش/ تاکید بر مدیریت بازار محصولات کشاورزی

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور و سید جواد ساداتی نژاد وزیر پیشنهادی کشاورزی میهمان این کمیسیون بودند که برنامه‌های خود را برای اداره وزارتخانه‌های خود بیان کردند.

وی افزود: در نشست وضعیت مراکز تحقیقاتی وزارت جهاد کشاورزی و راه‌های ارتقای آنها بررسی شد ضمن اینکه درباره اقتدار غذایی کشور در مقابل محاصره اقتصادی، چالش‌ها و راهکارهای پیش رو در حوزه کشاورزی بررسی و در مورد بازار محصولات کشاورزی و تولیدات در این حوزه و همچنین نابودی و خرد شدن زمین‌های کشاورزی بحث‌هایی صورت گرفت؛ درباره نحوه تأمین آب برای کشاورزی، الگوی کشت و توجه به علم و فناوری در حوزه کشاورزی  مباحثی مطرح شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش تصریح کرد: در بخشی دیگری از این نشست احمد وحیدی وزیر پیشنهادی کشور درباره ضرورت تحول دیجیتالی در حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، درک عمیق و تعیین مأموریت‌های استانداران از مسئولیتی که به دوش آنان گذاشته شده و انتخاب استانداران قوی برای ارتقاء قدرت ملی و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران موضوعاتی تأکید شد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول