اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نهایت تلاش مجلس این خواهد بود که افراد توانمند در مسند وزارت قرار بگیرند

نماینده مردم میناب در مجلس گفت:‌ مجلس بنا به اعتمادی که به آقای رئیسی دارد احترام زیادی برای کابینه ایشان قائل است، بنابراین نهایت تلاش مجلس این خواهد بود که افراد توانمند در مسند وزارت قرار بگیرند.

نهایت تلاش مجلس این خواهد بود که افراد توانمند در مسند وزارت قرار بگیرند

حسین رئیسی نماینده مردم میناب و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در باره ارزیابی خود از کلیت کابینه سیزدهم اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری تصریح فرمودند باید کابینه هر چه سریع‌تر شکل بگیرد و دولت هم در همین راستا کابینه را به مجلس معرفی کرده و اکنون در کمیسیون‌های تخصصی برنامه وزرای پیشنهادی در حال بررسی و ارزیابی است.

وی افزود: مجلس بنا به اعتمادی که به آقای رئیسی دارد احترام زیادی برای کابینه ایشان قائل است، بنابراین نهایت تلاش مجلس این خواهد بود که افراد توانمند در مسند وزارت قرار بگیرند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص وزرای اقتصادی کابینه آقای رئیسی گفت: الحمدلله شاهد حضور افراد توانمندی برای وزارتخانه‌های اقتصادی دولت هستیم. آقای عبدالملکی که فردی جوان و متخصص است و انگیزه بالایی در این زمینه دارد، قطعا در این عرصه موفق خواهند شد و وزیر پیشنهادی صمت نیز دارای تجارب و کارنامه درخشانی بوده و رأی خوبی نیز از مجلس اخذ خواهد کرد.

رئیسی تأکید کرد: وزیر پیشنهادی اقتصاد نیز فردی نخبه و علمی است و برنامه روشنی در برنامه اقتصادی کشور دارد و با هماهنگی این وزارتخانه و کمیسیون اقتصادی مجلس ان‌شاءالله شاهد رشد ارزش مجدد پول ملی خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول