اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

سه وزیر پیشنهادی در کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور یافتند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سه وزیر پیشنهادی دولت امروز در کمیسیون حضور یافتند.

سه وزیر پیشنهادی در کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور یافتند

محمود عباس ‎زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست امروز کمیسیون اظهار داشت: در نشست امروز کمیسوین گزینه پیشنهادی وزارت اطلاعات حضور یافت.

وی افزود: در این نشست آقای خطیب برنامه‌های خود را ارائه کرده و ضمن بیان تحلیل جامع از وضعیت موجود مبتنی بر فرصت‌ها، تهدیدها، نقاط ضعف و قوت، برنامه‌های خود را برای عبور از این وضعیت و تغییر و تحول بر اساس شرایط جهانی و منطقه و مطالبات مردم ارائه داد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان در ادامه سوالات و دغدغه‌های خود را مطرح کردند. آقای خطیب با توجه به اینکه از بدنه وزارت اطلاعات انتخاب شدند و تجربه بسیاری در این حوزه دارند، به نظر گزینه مناسبی برای این وزارتخانه خواهد بود و اعضای کمیسیون هم به نظر می‌رسد نظرشان به این موضوع نزدیک باشد.

وی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی اقتصاد در ادامه نشست کمیسیون، گفت: آقای سیداحسان خاندوزی گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد و دارایی گزارش مبسوطی درباره برنامه خود دادند، سوالاتی از سوی نمایندگان پرسیده شد و وی پاسخ دادند.

عباس زاده مشکینی یادآور شد: در ادامه آقای حجت الله عبدالملکی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ایراد برنامه‌های خود پرداختند. همچنین ضمن پاسخ به پرسش نمایندگان، موضوعات اولویت‌‌دار این وزارتخانه را تشریح کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول