اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

کشف ۵۶۲ کیلو تریاک طی ۲ عملیات پلیسی در خراسان‌جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی از کشف ۵۶۲ کیلو تریاک طی ۲ عملیات پلیسی در استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

کشف ۵۶۲ کیلو تریاک طی ۲ عملیات پلیسی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی استان با دریافت اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محور نهبندان به سربیشه بلافاصله پیگیری موضوع و دستگیری متهمان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران هنگام گشت‌‌زنی و کنترل خودروهای عبوری در محور نهبندان به سربیشه سواری زانتیای قاچاقچیان مواد مخدر را مشاهده و با علایم هشدار دهنده به راننده آن دستور ایست دادند که راننده خودرو با مشاهده پلیس بر سرعت خود افزود و متواری شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: مأموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات پلیسی در یک عملیات ضربتی سواری زانتیا را متوقف کردند که در بازرسی از آن ۴۶۲ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرشید افزود: مأموران در این رابطه خودرو را توقیف و ۲ سوداگر مرگ دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: همچنین مأموران انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در مبادی ورودی این شهرستان به یک سواری پراید مشکوک شدند و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی تکمیلی از سواری پراید ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف کردند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

فرشید در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با رصد شبانه‌روزی محورهای مواصلاتی اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول