اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حضور وزرای پیشنهادی راه و فرهنگ در کمیسیون آموزش مجلس/ لزوم توسعه راه‌آهن و مسکن

سخنگوی کمیسیون آموزش با اشاره به حضور وزرای پیشنهادی راه و فرهنگ در این کمیسیون گفت: نمایندگان در این جلسه بر لزوم توسعه خطوط ریلی و دریایی، تامین امنیت جاده‌ای و حل مشکلات حوزه مسکن تاکید کردند.

حضور وزرای پیشنهادی راه و فرهنگ در کمیسیون آموزش مجلس/ لزوم توسعه راه‌آهن و مسکن

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست امروز (دوشنبه 25 مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه محمد مهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی و رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی حضور داشته و برنامه‌های خود را بیان کردند. 

وی افزود: اعضای کمیسیون آموزش به ظرفیت‌های غنی فرهنگی کشورمان اشاره داشته و از وزیر پیشنهادی خواستند در صورت کسب رأی اعتماد از مجلس، ارتباط بیشتری با این کمیسیون داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به حضور رستم قاسمی و تشریح برنامه‌های خود تصریح کرد: دوزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برنامه‌های خود را برای ساخت مسکن به ویژه برای اقشار محروم و همچنین توسعه راه‌های کشور بیان کرد اما اعضای کمیسیون به موضوع توسعه خطوط ریلی و حل مشکلات در حوزه مسکن و تامین آن برای اقشار مختلف مردم تاکید داشته و از وی خواستند به موضوع امنیت راه‌های کشور توجه ویژه‌ای کند. 

حاجی پور گفت: نمایندگان همچنین از رستم قاسمی خواستند با توجه به سوابق قبلی وی برای توسعه حوزه حمل و نقل دریایی بسترهای لازم را ایجاد کند. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول