اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

برپایی چادر در بیمارستان سیدالشهدای فارسان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به موج جدید کرونا و افزایش بیماران در بیمارستان سید‌الشهدا فارسان چادرهایی برای پذیرش بیماران برپا شد.

برپایی چادر در بیمارستان سیدالشهدای فارسان

ایرج کیانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد از برپایی چادرهایی با ظرفیت‌های درمانی در مجاورت بیمارستان سید الشهدای فارسان خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به افزایش مراجعین به بیمارستان سیدالشهدای شهرستان فارسان به واسطه موج پنجم کرونا و همچنین درخواست رییس بیمارستان از جمعیت هلال احمر استان در کمک به امر درمان بیماران سرپایی، جمعیت هلال احمر این شهرستان اقدام به برپایی این چادرها در محوطه این بیمارستان کرد.

وی اظهار داشت: جمعیت هلال احمر آمادگی کامل خود را برای همراهی و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا اعلام کرده است و آماده خدمات‌رسانی به افراد نیازمند در این دوره است.

کیانی عنوان کرد: تا کنون ۲ چادر با تمامی امکانات بیمارستانی برپا شده است که ظرفیت پذیرش ۱۲ بیمار را دارد و با افزایش بیماران تعداد پذیرش را افزایش می‌دهیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول