اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

جامعه‌المصطفی در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی گفت: جامعه‌المصطفی در شرق کشور برای افغانستان، پاکستان و تاجیکستانی‌ها در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شود.

جامعه‌المصطفی در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی، سردار علی قاسمی، اظهار داشت: می‌توان در کنار شورای وحدت یک حوزه علمیه شبیه جامعه‌المصطفی با طلاب شیعه و سنی از کشورهای فارسی زبان ایران و افغانستان، تاجیکستان و همچنین پاکستان در شرق کشور (در بیرجند یا مشهد) تشکیل داد.

وی بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب تأکید فراوان دارند و ما باید بر این موضوع در کنار معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز اقدام کنیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بر روی تبیین گام دوم به ویژه در حوزه‌هایی چون سبک زندگی و استقلال طلبی در دانشگاه و آموزش و پرورش نیز کار کنیم، مطرح کرد: موضوع بیداری اسلامی و مسائل مرتبط با آن را باید به صورت کشوری کار کنیم تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

قاسمی با اشاره به ستاد جامع تبلیغ و همچنین شورای تبیین از اقدامات ارزشمند زیربنایی در حوزه تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: چنین حرکت‌هایی باید به صورت حضوری یا ویدئو کنفرانسی تداوم و استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول