اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حضور عبدالملکی در کمیسیون آموزش/ تاکید بر افزایش بهره‌وری شستا با تغییر مدیران

سخنگوی کمیسیون آموزش با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی در این کمیسیون گفت: در این نشست بر گسترش بیمه‌ها، افزایش بهره‌وری در شستا با تغییر مدیران و حمایت از کارگران با اصلاح قانون کار مباحثی مطرح شد.

حضور عبدالملکی در کمیسیون آموزش/ تاکید بر افزایش بهره‌وری شستا با تغییر مدیران

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست امروز (یکشنبه ۲۴ مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه حجت الله عبدالملکی وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی میهمان کمیسیون آموزش بود که توضیحاتی درباره برنامه‌های خود ارائه کرد. 

وی افزود: مهارت آموزی و توجه به سازمان فنی و حرفه‌ای، برآورد دقیق سرانه رفاه اجتماعی و ایجاد عدالت بین مناطق مختلف کشور، گسترش بیمه‌ها، حمایت از کارگران ساختمانی و مشکلات سازمان بهزیستی از دیگر مسائلی بود که در این نشست درباره آن بحث و بررسی شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: لزوم بالا بردن میزان بهره‌وری در شرکت‌های شستا و لزوم تغییر برخی مدیران آن و سروسامان دادن به بنگاه‌های اقتصادی آن یکی دیگر از مطالبات نمایندگان بود. همچنین توجه به آسیب های اجتماعی، اصلاح قانون کار و گسترش اشتغال و مخصوصا مشاغل زودبازده دیگر موضوعات مورد تأکید در این جلسه بود.

حاجی پور گفت: اجرای اصول ۲۸ و ۲۹ قانون اساسی و توجه به بازنشستگان بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان و برطرف کردن مشکل زنان سرپرست خانوار نیز یکی دیگر از مطالبات اعضای کمیسیون آموزش از وزیر کار بود. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول