اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حضور محرابیان و ضرغامی در کمیسیون امور داخلی مجلس/ وزیر پیشنهادی نیرو در پی رفع تنش آبی در ۴ سال آینده

وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی و نیرو میهمان نشست امروز (یکشنبه) کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس بودند.

حضور محرابیان و ضرغامی در کمیسیون امور داخلی مجلس/ وزیر پیشنهادی نیرو در پی رفع تنش آبی در ۴ سال آینده

روح‌الله نجابت سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح جزئیات نشست امروز (یکشنبه 24 مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در نشست صبح این کمیسیون وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی و نیرو حضور داشته و برنامه‌های خود را اعلام کردند.

وی افزود: چالش اصلی حوزه برق از منظر وزیر پیشنهادی نیرو، کمبود برق بود که علت آن را عدم ساخت نیروگاه متناسب با افزایش تقاضای برق در سال‌های اخیر دانست و گفت برای ساختار نیروگاه در فرصت 4 ساله، تلاش خواهد کرد ضمن اینکه موضوع ماینرها و استخراج رمزارز که موجب مصرف زیاد برق است باید قانونمند شود. 

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: در حال حاضر 75 درصد روستاها به لحاظ آب شرب تحت پوشش هستند که وزیر پیشنهادی نیرو وعده داد که این میزان به بالای 90 درصد برسد البته برنامه به صفر رساندن تنش آبی در شهرهای بحرانی ظرف 4 سال آینده را هم داد.

نجابت با اشاره به حضور ضرغامی وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی در این کمیسیون گفت: ضرغامی اولویت‌های این حوزه را با سرفصل رفع محرومیت در سال های گذشته عنوان و بیان کرد اساسا حوزه میراث فرهنگی و گردشگری می‌تواند کشور را در شرایط معمول و حتی کرونایی رو به جلو ببرد.

وی افزود: ضرغامی اعلام کرد که جهت تحول در عرصه گردشگری برنامه دارد و گفت که وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و کادر وزارتخانه باید پناهی برای فعالان این حوزه باشند و آنها را پشتیبانی کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول