اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاهِ بلاتکلیف!/ رئیس شورای شهر به دلیل اختلاف نظر اعضا انتخاب نشد

فرماندار کرمانشاه گفت: متأسفانه اختلاف‌نظر بین اعضای شورای شهر برای انتخاب رئیس شورای ششم وجود دارد و به‌دلیل عدم حضور چهار عضو اصلی آن، این انتخاب انجام نشد.

کرمانشاهِ بلاتکلیف!/ رئیس شورای شهر به دلیل اختلاف نظر اعضا انتخاب نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه در محل فرمانداری این شهر با حضور ۹ نفر از ۱۱ عضو اصلی برگزار شد.

در این جلسه ۹ نفر حاضر از اعضا شورای اسلامی شهر کرمانشاه سوگند یاد کردند که برای حفظ منافع مردم از هیچگونه تلاشی دریغ نکنند، و سپس برای مشورت در مورد انتخاب رئیس شورا سالن را ترک کردند.

پس از سه ساعت از برگزاری این جلسه در اتاق‌های مختلف فرمانداری کرمانشاه، هاشم درویشی، احسان احسانی، میثم موسوی و کامبیز غلامی؛ چهار عضو شمین شورای اسلامی شهر کرمانشاه به دلایلی حاضر به شرکت در جلسه انتخاب رئیس شورای شهر نشدند.

«انتظار خبرنگاران برای مشخص شدن هیأت رئیسه شورای شهر کرمانشاه»

فرماندار کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت، متأسفانه اختلاف‌نظر بین اعضای شورای شهر برای انتخاب رئیس شورا وجود دارد.

فضل‌الله رنجبر با بیان اینکه این اختلاف‌نظر بین چهار و پنج نفر است، گفت: بنابراین به‌دلیل عدم حضور چهار عضو شورای شهر در جلسه تعیین هیأت رئیسه ختم جلسه اعلام می‌شود.

وی تصریح کرد: دیگر من این جلسه را برگزار نخواهم کرد مگر به دستور استاندار کرمانشاه و این تخلف را به شورای حل اختلاف گزارش می‌کنم و پیگیری قانونی خواهیم داشت.

فرماندار کرمانشاه در پایان، گفت: مردم کرمانشاه، خبرنگاران و اصحاب رسانه برای احقاق حق قانونی و مطالبه به حق خود کوتاه نیایند.

انتهای پیام/پ
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول