اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

خرابی پل های مکانیزه عابر پیاده در پایتخت/ درخواست استمرار اجرای پروژه عطر سیب

عضو شورای شهر تهران انتقاداتی درباره مشکلات و خرابی پل های مکانیزه عابر پیاده در پایتخت مطرح کرد.

خرابی پل های مکانیزه عابر پیاده در پایتخت/ درخواست استمرار اجرای پروژه عطر سیب

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سید احمد علوی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورا پس از ارائه گزارش مجتبی یزدانی معاون شهردار تهران اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم شهری پل های مکانیزه عابر پیاده است. متاسفانه پل های عابر پیاده بین حوزه امور شهری و ترافیک گرفتار شده و طبق توافق از سازمان زیباسازی که پول و بودجه داشت منتقل شد به حوزه حمل و نقل که هزینه ای است.

علوی افزود: معتقدم علت اصلی اینکه پل ها از کار افتاده اند همین موضوع رسیدگی است. در نمونه ای دیگر مثلا ما بزرگراه امام علی را ساختیم و به مردم گفتیم که ظرف یکسال پل مکانیزه احداث می کنیم و حالا اینها از کار افتاده اند ولی سازمان حمل و نقل نتوانست به علت مشکلات هزینه ای تعمیر کند.

وی افزود: در موضوع توسعه آرامستان نیز متوجه نشدم دقیقا برنامه ما برای توسعه چیست؟ بالاخره از موضوعات مهمی است که باید تکلیف آن مشخص شود.

این عضو شورای شهر تهران گفت: از مجتبی یزدانی به دلیل زحماتشان در پروژه عطر سیب که بعد از یک وقفه طولانی اجرا شد تشکر می کنم. انشالا سال های آینده نیز این توفیق برای ما حاصل شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول