اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فعالیت ۵۷ سازمان مردم‌نهاد در خراسان‌جنوبی

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی از مجوز فعالیت ۵۷ سازمان مردم‌نهاد این حوزه خبر داد.

فعالیت ۵۷ سازمان مردم‌نهاد در خراسان‌جنوبی

مهدی قناد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: تعداد ۵۷ سازمان مردم‌نهاد اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌‌جنوبی مجوز فعالیت دارند.

وی افزود: فعالیت این سمن‌ها در حوزه‌‌های‌ ازدواج سالم و تحکیم بنیان خانواده، تمدن‌ ایرانی اسلامی و گردشگری اجتماعی، آسیب‌های رفتاری و توانمندسازی، مهارت‌های زندگی و مبارزه با مواد مخدر است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی مطرح کرد: در راستای تفاهم‌نامه همکاری وزارت‌خانه‌های ورزش‌ و جوانان و کشور، پرونده متقاضیان تأسیس سازمان‌های مردم‌نهاد برای اخذ مجوز فعالیت به شورای توسعه و حمایت از سمن‌ها در استانداری ارسال می‌شود.

قناد با اشاره به ارسال ۶ پرونده متقاضی تأسیس سازمان مردم‌نهاد به شورای توسعه و حمایت سمن‌های استانداری در سال جاری، یادآور شد: طی چهار ماه نخست امسال تعداد ۴ تشکل به سازمان‌های مردم نهاد اداره‌کل ورزش و جوانان و جوانان خراسان‌جنوبی اضافه شده است.

وی از رشد ۱۲۵ درصدی اخذ مجوز فعالیت سمن‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در سال ۹۹ خبر داد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته از ۱۹ پرونده ارسالی به استانداری تعداد ۱۸ سمن سند اعتباری و مجوز فعالیت دریافت کردند در حالی که سهمیه تکلیف وزارتخانه برای استان ۸ تشکل بود.

انتهای‌ پیام/۶۹۰۱۴/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول