اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتزاع بخش مسکن از راه هزار میلیارد تومان برای کشور هزینه دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طبق برآوردهای کارشناسی طرح انتزاع بخش مسکن از راه، بیش از هزار میلیارد تومان برای دولت و کشور هزینه دارد.

انتزاع بخش مسکن از راه هزار میلیارد تومان برای کشور هزینه دارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سارا فلاحی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در مخالفت با کلیات طرح انتزاع بخش مسکن از راه و تشکیل وزارتخانه‌های حمل و نقل و شهرسازی و آمایش سرزمین با بیان اینکه حجیم کردن دولت خلاف برنامه توسعه است، اظهار داشت: افزایش حجم دولت باعث شده است که در چند دهه اخیر سهم بودجه‌های عمرانی سال به سال کاهش یافته و بودجه‌های جاری و هزینه‌ای افزایش یابد.

وی افزود: این طرح طبق برآوردهای کارشناسی بیش از هزار میلیارد تومان برای دولت هزینه به دنبال دارد، آن هم در این شرایط معیشتی که مردم گرفتار مشکلات اقتصادی هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکلات کشور با تفکیک وزارتخانه‌ها حل نمی‌شود، تصریح کرد: دولت برای ایجاد یک میلیون شغل در سال نیاز به تمرکز دارد و این با دو بال مسکن و راه و حمل و نقل به طور همزمان محقق می‌شود.

فلاحی خاطرنشان کرد: تفکیک این دو بخش و شکل‌گیری یک وزارتخانه جدید، خلاف سیاست‌های کلی اصل 44 است، آن هم در حالی که دنیا به سمت خصوصی‌سازی می‌رود، لذا ما نباید ساختار دولتی را گسترش دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول