اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

سلحشور هم هیأت خود را به فضای باز بُرد+فیلم

مهدی سلحشور مداح اهل بیت (ع) در راستای تأکید مقام معظم رهبری و دستور جدید ستاد ملی مقابله با کرونا عزاداری هیأت فاطمیون قم را به فضای باز بُرد.

سلحشور هم هیأت خود را به فضای باز بُرد+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، مهدی سلحشور مداح اهل بیت (ع) در راستای تأکید مقام معظم رهبری و دستور جدید ستاد ملی مقابله با کرونا عزاداری هیأت فاطمیون قم را به فضای باز بُرد.

وی در این خصوص اظهارداشت: ما در حسینیه هم پروتکل‌ها را ۱۰۰ درصد رعایت می‌کردیم. سقف حسینیه بیش از ۵ متر ارتفاع داشت و در فضای حسینیه ۸۰۰ نفری تنها ۲۰۰، ۳۰۰ نفر حضور داشتند و بخش اعظم جمعیت در فضای باز بودند.

سلحشور گفت: زمانی که احساس شد بیرون بیاییم، سلامتی و امنیت بیشتر تأمین می‌شود و رضایت قلبی رهبری را تأمین می‌کند، سختی‌ها را به جان و دل خریدیم و در عرض یک روز جلسه را به فضای باز منتقل کردیم.

این مداح اهل بیت (ع) تصریح کرد: روضه را نمی‌توان تعطیل کرد. کور خواندن آن افرادی که تصور می‌کنند که ما روضه را تعطیل می‌کنیم، ۵ نفر هم باشیم گوشه خیابان، روضه را می‌خوانیم اما حتما سلامتی عزاداران امام حسین و ملت مهم‌تر است.

وی با اشاره به اینکه هیأتی‌ها نشان دادند که عزاداری و رعایت دستورالعمل‌ها قابل جمع است، گفت: تردید نکنید اگر قرار است نگاه و توجهی به ما شود، از قبال این سینه‌زنی و عزاداری‌ها خواهد بود.

فیلم اظهارات سلحشور را اینجا ببینید:

 

پیش از این محمود کریمی، محمدرضا طاهری و میثم مطیعی نیز بعد از بیانات مقام معظم رهبری برروی رعایت پروتکل‌ها تاکید کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول