اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بازدید جان‌بابایی از خودروهایی که تبدیل به بیمارستان صحرایی شده‌اند+فیلم

معاون وزیر بهداشت گفت: بهداری نیروی دریایی سپاه در ابتکار عمل و نوآوری ماشین‌های اختصاصی حمل موشک و تجهیزات سنگین را تبدیل به بخش بستری و پارکلینیک بیمارستان صحرایی کرده اند.

بازدید جان‌بابایی از خودروهایی که تبدیل به بیمارستان صحرایی شده‌اند+فیلم

دکتر قاسم جان بابایی عصر دیروز در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه، اظهار داشت: استان هرمزگان جزو استان‌هایی هست که بالاترین میزان بستری و خدمات سرپایی بیماران کرونا را دارد که نسبت به برخی استان‌های دیگر شرایطش بیشتر طول کشیده است.

 

 

وی افزود: امروز که خدمت همکاران در شهرستان بندرلنگه بعنوان یکی از شهرهای بزرگ استان هرمزگان هستیم  تعداد بستری‌های کرونایی  به بالای 200نفر رسیده است و بالغ بر 100 نفر نیز بصورت بستری موقت خدمات درمانی دریافت می‌کنند. 

معاون درمان وزیر بهداشت گفت: برای عرض خسته نباشید و همچنین پیگیری کمبودها و مشکلات بیمارستان شهدای این شهر خدمت همکاران در بندرلنگه رسیدیم.

جان بابایی با تقدیر از سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، یادآور شد: سردار موسوی فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه همیشه زندگی‌شان وقف همین منطقه کرده اند و برای بستری بیماران کرونایی در قالب بیمارستان صحرایی موقت ابتکار و نو آوری به خرج دادند.

وی ادامه داد: ماشین‌هایی که اختصاص دارد برای حمل موشک و تجهیزات سنگین کنار هم قرار داده شدند و یک ظرفیتی را برای بستری ایجاد کرده اند که در کنارش بخش‌های پارا کلینیک مثل آزمایشگاه، رادیولوژی و اتاق عمل و تصویربرداری نیز امکان ایجادش وجود دارد و این بیمارستان صحرایی سیار در فاز اول از فردا به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون وزیر بهداشت تاکید کرد: مریض‌های بستری موقت را در این بیمارستان خدمات خواهند داد و به بیمارستان شهداء بندرلنگه کمک خواهد شد و بعنوان مکمل بیمارستان اصلی بار بیمارستان را کمتر خواهد کرد.

بیمارستان صحرایی نیروی دریایی سپاه با تجهیزات کامل و 42 تخت بستری وامکان افزایش 60 تخت در بیمارستان شهداء بندرلنگه برپا شده است.

گزارش از فتح الله میرکمانداری

انتهای پیام/88028

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول