اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

حضور زلفی‌گل در کمیسیون آموزش/ تدوین برنامه های وزیر پیشنهادی علوم بر اساس سیاست‌های کلی و اسناد بالادستی

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: اعضای این کمیسیون برنامه های وزیر پیشنهادی علوم را بر اساس سیاست‌های کلی نظام و اسناد بالادستی ارزیابی کردند.

حضور زلفی‌گل در کمیسیون آموزش/ تدوین برنامه های وزیر پیشنهادی علوم بر اساس سیاست‌های کلی و اسناد بالادستی

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات آموزش مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست امروز (شنبه 23 مرداد) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه محمدعلی زلفی‌گل وزیر پیشنهادی علوم حضور داشت و برنامه‌های خود را که اعلام کرد که نمایندگان عضو کمیسیون آموزش این برنامه‌ها را براساس سیاست‌های کلی نظام و اسناد بالادستی ارزیابی کردند.

وی افزود: اصلاح آئین‌نامه‌های ترفیع و تکمیل اکوسیستم‌های پژوهش و فناوری کشور از برنامه‌های وزیر پیشنهادی علوم است؛ همچنین وی برنامه دارد از تمام پتانسیل موجود در دانشگاه‌ها نهایت استفاده را ببرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: پس از استماع برنامه وزیر، اعضای کمیسیون آموزش بر ایجاد عدالت آموزشی، استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و استقلال دانشگاه‌ها از یکدیگر در طرح آمایش آموزش عالی و  تأمین مالی دانشگاه‌ها به ویژه در رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی تأکید کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول