اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سراجی: همچنان پیگیر پرونده بازی با پیکان در CAS هستیم/ انتقال قرضی جلالی به استقلال را بررسی می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: همچنان پیگیر پرونده دیدار با پیکان از طریق CAS هستیم و برای سفر وکلا به سوئیس درخواست ویزا کرده‌ایم.

سراجی: همچنان پیگیر پرونده بازی با پیکان در CAS هستیم/ انتقال قرضی جلالی به استقلال را بررسی می‌کنیم

مهرداد سراجی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت اعتراض باشگاه سایپا به دادگاه CAS نسبت به رای کمیته استیناف در پرونده دیدار این تیم مقابل پیکان اظهار داشت: همچنان پیگیر این پرونده هستیم. مهلت 20 روزه باشگاه پیکان و فدراسیون فوتبال هم برای ارائه مدارک در حال اتمام است. لایحه دوم باشگاه سایپا هم تنظیم و به دادگاه CAS ارسال شد. وکلای ما هم با جدیت مشغول پیگیری موضوع هستند. برای وکلای ایرانی و بین‌المللی باشگاه هم تقاضای دریافت ویزای سوئیس کرده‌ایم تا در صورت لزوم بتوانند در دادگاه حاضر شده و توضیحات خود را ارائه بدهند.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه استقلال برای جذب ابوالفضل جلالی نامه‌ای به باشگاه سایپا ارسال کرده است، توضیح داد: وی همچنان با ما قرارداد دارد اما مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن انجام مذاکرات تلفنی برای جذب جلالی، نامه رسمی هم برای باشگاه سایپا ارسال کرده است. به این بازیکن ارزشمند نیاز داریم و در صورت فراهم شدن، شرایط در فصل آینده هم از جلالی استفاده می‌کنیم اما شرایط انتقال قرضی‌اش به استقلال را در هیات مدیره باشگاه سایپا بررسی می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در خصوص اینکه در قرارداد فراز کمالوند با نارنجی‌پوشان بندی وجود داشته که طبق آن وی در صورت فسخ قرارداد یک طرفه باید یک میلیارد تومان به سایپا پرداخت می‌کرد و در شرایط فعلی آیا همچنان پیگیر دریافت این غرامت هستند، پاسخ داد: نسبت به مربیان مان رفتار حرفه‌ای داریم و مطابق قرارداد اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول