اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی اولویت باشد/مدرسه نایسر باید به بهره برداری برسد

استاندار کردستان بر ضرورت بهره‌برداری و تجهیز مدارس در دست اجرا در استان تاکید کرد و گفت: مدارس در دست اقدام هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

بهره‌برداری از پروژه‌های آموزشی اولویت باشد/مدرسه نایسر باید به بهره برداری برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهمن مرادنیا ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان کردستان که با محور برنامه‌ریزی برای بازگشایی مدارس برگزار شد، اظهار کرد: مدرسه دخترانه نایسر باید ظرف یک ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکار باید به گونه‌ای از نظر نیروی انسانی و تجهیزات تامین شود که کار ظرف یک ماه آینده اجرا و به بهره‌برداری برسد.

مرادنیا تصریح کرد: کسب رتبه برتر دانش آموزان کردستان در مسابقات نانو برای پنجمین سال متوالی نشانگر وجود استعدادهای زیاد در استان و تلاش جهادی مجموعه آموزش و پرورش و والدین آنهاست.

وی گفت: اینکه 22 درصد رتبه‌های مرحله دوم نانو را دانش‌آموزان کردستان به خود اختصاص داده‌اند خبر بسیار خوب و مثبتی است که باید بیشتر اطلاع‌رسانی شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: در اطلاع‌رسانی روی این قضیه کار نشده است از رسانه‌ها انتظار می‌رود روی موضوعی به این مهمی به صورت ویژه کار کنند.

وی گفت: اخبار مثبت در جامعه ما متاسفانه خیلی پرداخته نمی‌شود اگر می‌گفتند کردستان استان آخر است کلی روی آن مانور رسانه‌ای داده می‌شد.

مرادنیا تصریح کرد: وقتی موضوع مثبت است کسی به آن نمی‌پردازد چرا باید این ظرفیت بسیار خوب نادیده گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش تنها متعلق به سازمان آموزش و پرورش نیست همه در قبال این سازمان تعهد داریم هر سازمان و مسئولی هر اقدامی می‌تواند در رابطه با آموزش و پرورش انجام دهد.

استاندار کردستان بر ضرورت بهره‌برداری و تجهیز مدارس در دست اجرا در استان تاکید کرد و گفت: مدارس در دست اقدام هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

وی عنوان کرد: در حوزه واکسیناسیون فرهنگیان اقدامات خوبی انجام شده امیدواریم این مهم تا زمان آغاز سال تحصیلی جدید به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول